Gå til innhold

har nesten bestemt meg for mac nå, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg gå for pro kontra air?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bør jeg gå for pro kontra air?

Det kommer jo helt an på om du vil ha cd/dvd-rom det da. Air har nemlig ikke det, ellers er de helt like.

Skrevet

Jeg vet ikke,helt klart en fordel, men vi har jo cdbrenner på den gamle, og den er jo ikke mye i bruk... Om det er eneste forskjellen så er jeg likevel mest gira på pro...

Skrevet
Jeg vet ikke,helt klart en fordel, men vi har jo cdbrenner på den gamle, og den er jo ikke mye i bruk... Om det er eneste forskjellen så er jeg likevel mest gira på pro...

Jeg tenkte mer på om du vil spille av dvd-er, se film etc.

dessuten kan du overføre alle dine gamle cd-plater til Itunes-biblioteket via den, for så å få over på Ipod/Iphone osv.

Utover det er det egentlig bare tyngden og tykkelsen som er ulikt, en air er jo selvsagt mindre og lettere.

Skrevet

Kan kanskje være greit å ha mulighet til det ja? Kan den spille blu-ray?

Skrevet

Kan kanskje være greit å ha mulighet til det ja? Kan den spille blu-ray?

Jeg ville absolutt kjøpt pro. Skal du legge inn programmer osv. er det veldig greit å ha cdrom. Mac er kjempebra, jeg er superfornøyd. :)

Skrevet (endret)

ja, jeg tror jeg går for det. Sitter på apple store og leker nå :) Bør jeg ha ssd tro? Den har usb-utganger?

Kan forresten en ekstern harddisk brukes både på mac og windowspc?

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Kan ikke svare deg men uansett, godt valg! Jeg sitter og taster påen pro hvertfall:) fabelaktig kvalitet. Hatt den i over 2 år nå, og kun hatt problem en gang, og det fikk vi fikset kjapt ved hjelp av et apple-forum på nett. Har en stasjonær sak oppe og en iPad ved siden av meg, samt at vi har 5 iPhoner i hus, alle virker.

Vi har en bærbar PC og en stasjonær PC også, den stasjonære PC`en er sønnen sin da. Den bærbare har mellomste fått til skolebruk. Har slitt litt der... Men det går bedre nå det også, etter at PC´en kom i hus. Men skulle gjerne byttet ut den også med en macbook :)

Skrevet

Ja, jeg er kjempefornøyd med min pro. Skal kjøpe Apple-TV etterhvert også, samt at vi har Iphone, og alt syncer jo.

Macen er kjapp, enkel og lett- aldri problemer. Mens jeg vel har sendt 3 pc'er til rep det siste året, for ting jeg selv ikke kan noe for.

Skrevet

så gøy! Jeg gleder meg :) Bestiller gjennom apple.no tenker jeg, skal bare forsikre meg om at bilreperasjon som plutselig kom på ikke blir for dyr :/

Skrevet

oioi, da har jeg faktisk trykket fullfør :S Hjelp! Vannvittig enkelt å svi av over 11 000 kr! Farlig enkelt... Men, gleder meg til mandag :)

Skrevet

oioi, da har jeg faktisk trykket fullfør :S Hjelp! Vannvittig enkelt å svi av over 11 000 kr! Farlig enkelt... Men, gleder meg til mandag :)

:D

Her i huset blir det nok en air som reserve etterhvert, samt ipad og som sagt Apple-Tv. Digger Apple!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...