Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Det er min tur til å ha klubb i morgen kveld, og da må jeg finne på noe godt å lage. Men jeg er såå mat lei og har lyst å prøve ut noe nytt Tips noen?? Vi er 5 stk.
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Ciabatta Camenbert Mango Pesto Spekeskinke Stek ciabattaene som anvist på pakken. Del i to og smør pesto på bunnene, legg på spekeskinken. Legg skiver av camenbert oppå og stek i ovnen på 200 grader til osten er delvis smeltet. La toppene ligge i ovnen samtidig, men la de ligge ved siden av. Småhakk mangoen og server ved siden av.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg forslår det stadig når noen spør, men det er fordi det er så godt og enkelt: Gratinert løksuppe! Eller så kan du ta og dele noen kyllingbryst i grove biter og steke dem i panna, gjøre det samme med generøse mengder champignon, rød paprika og løk. Legg alt sammen i en ildfast form, så blander du en butt fløte ( eller litt mer siden dere er 5), en halv terning hønsebuljong, noen rause skjeer med mangochurney, smak til med salt og pepper, og tøm det over det i forma. Litt ost på toppen og gratineres i ovnen. Serveres med basmatiris, salat og nanbrød.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Ciabatta Camenbert Mango Pesto Spekeskinke Stek ciabattaene som anvist på pakken. Del i to og smør pesto på bunnene, legg på spekeskinken. Legg skiver av camenbert oppå og stek i ovnen på 200 grader til osten er delvis smeltet. La toppene ligge i ovnen samtidig, men la de ligge ved siden av. Småhakk mangoen og server ved siden av. åååå, det hørtes godt ut! Det må jeg prøve en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå