Gå til innhold

Andre studenter her?


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Hvordan går det mmed dere?

 

Jeg må innrømme at de siste par ukene kunne eg vel likegodt ha gjort ingenting.

 

Nå sitter jeg her og prøver å lese en artikkel om ulike tilnærminger til læring i videospill. Jg burde vel ha brukt en dag på den artikkelen. Og har sikkert holdt på med den i en uke...

 

Kvalm, trøtt, demotivert og lett å distrahere (feks nettfora..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke. Er så trøtt, og klrer ikke konsentrere meg.. :P Var på jobb igår, og skal jobbe med skolen idag, men det går ikke.. Huff.

 

begynner å bli syk i tillegg til alt annet da, så er derfor. Snufsete, uggen og vondt i halsen.. Grei unnskyldning. :P

Endret av Num.mer2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg er ringevikar, og må innrømme at jeg bare la på da telefonen ringte klokka sju i dag...

 

Jeg har også eget firma, men der har jeg ikke jobbet på tre uker.. Så ikke mye inntjening der i gården... Hehe. Men det firmaet skal bare selvfinansiere da, ikke gi meg noen lønn enda, så jeg får bare kreve inn noen penger så jeg får betalt husleia fremover,,,

 

Hva studerer du? Jeg holder på med en master, og akkurat nå er jeg så dårlig og hormonell at det har blitt en del samtaler med mannen i kveldsmørket " jammen jeg liiiiker ikke dette faget en gang, er bare masteropgaven som er interessant, menn jeg bliiir jo ingenting, jeg kommer ALDRI til å få en jobb jeg liker..." hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at de ikke ringer.. :P Huff. hehe. Har ikke jobbet så mye i det siste, så har igrunn ikke kjent på hvor trøtt og sliten ejg egentlig er..

 

Jeg studerer til helsefagarbeider, vi øver oss på å skrive eksamensoppgaver, så burde egentlig gjort noe, men orker ikke.. Hehe.. :P Må nok egentlig sette igang å gjøre noe snart. Skulle egentlig ta sykepleien til høsten, men må jo ha et års permisjon. :)

 

Hva er det du studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en master i pedagogiske tekster... Smalt smalt smalt.

Egentlig er jeg utdannet innen et annet mye mer kreativt felt, men for å kunne ta master måtte jeg altså vei og vende litt på det.

 

Jeg har tenkt at jeg skal prøve å fullføre studiet på normert tid jeg da... Med baby. Men når jeg har blitt så slått ut bare de første ukene av svangerskapet, har jeg innsett at det kanskje ikke lar seg gjøre.. Får bare se det an! Vi har nesten ikke undervisning, bare tusener på tusener av sinnsykt tørre fagrapporter å lese.. Dette semesteret har vi bare ni forelesninger!

Likevel er det et fulltidsstudium, og jeg pleier lese fra 08 til 16 nesten hver dag.. Så dette holder hardt!

 

Husker det var tungt å studere da jeg gikk gravid med førstemann og, men jeg hadde et slags mantra " dette gjør du for babyen din, hver side er for babyen din!" og det hjalp...

 

Ikke like lett denne gangen, med to andre unger og huslån og alle andre typer bekymringer og, *svartmale*

Men jeg skal klare det!! Du og!

 

For det er såå verdt det å ha fullført når babyen kommer, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er verdt det. Virkelig. Er egentlig lett å studere nå. Han er i barnehagen på dagen, og legger seg som regel kl. 7, så har tid, selv de dagene jeg jobber. men merker nå at jeg har null energi og er trøtt, men skal gjøre litt husarbeid nå for å få litt energi, så begynne smått igjen. Før jeg tar en pause til kvelden. Hehe. Jupp.. Må jo bare hoppe i det. Går jo lett når man er begynt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg studerer, men har slitt så med kvalmen. Har fått utskrevet tableter som hjelper, men de verste dagene går jeg å brekker meg på tabletter også. Har obligatorisk fremmøte to dager +praksis en dag hver uke, så... Lesingen blir det veldig lite av, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tabletter er bare hvis man kaster opp, sant?

Jg kaster ikke opp, har bare brekt meg en gang. Noen ganger ønsker jeg nesten å kunne kaste opp, i håp om at da ville resten av dagen bli bedre,,, men jeg haaaaater å kaste opp, så det skal mye til før jeg gjør det,..

 

Jeg vil bare at kvalmen skal gå over jeg, sliten nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er student jeg å :) Går Bachelor vernepleie 1 året. Har ikke begynt for fult med kvalmen enda, men gruer meg til den kommer, for har 8 innleveringer som skal inn innen måneden her :( men får prøve å holder mote oppe og komme se igjennom det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ________

Har innlevering neste fredag, burde vel gjort den, men føler jeg har nok med meg selv her jeg ligger kvalm, sliten og trøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tabletter er bare hvis man kaster opp, sant?

Jg kaster ikke opp, har bare brekt meg en gang. Noen ganger ønsker jeg nesten å kunne kaste opp, i håp om at da ville resten av dagen bli bedre,,, men jeg haaaaater å kaste opp, så det skal mye til før jeg gjør det,..

 

Jeg vil bare at kvalmen skal gå over jeg, sliten nå..

Jeg fikk de fordi jeg kastet så opp, men han sa jeg kunne ta de også de dagene jeg kjente at jeg bare gikk å ventet på å kaste opp. Er veldig deilig for de lammer den delen av øret som styrer kvalme så jeg blir betraktelig bedre! Dessverre er det rød trekant på dem, og man kan bli trettere og svimmel av dem. Jeg har noen dager som er verre enn andre og da kjører jeg ikke bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student - går siste året. Så det har vært et avslappende halvår så langt. Snart skal vi begynne å skrive bacheloroppgaven, og man disponerer tiden selv - så det er jo greit.

 

Men jeg har jobbet en del ekstra i det siste. Men heldigvis kan jeg ta meg en lang pause når jeg har jobbet de vaktene jeg har fått. Har ikke fast stilling - så jobber når det er ledige vakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Student og student. Jeg leser litt matematikk på videregåendenivå. Tar eksamen som privatist 25. mai.

Siste ledd i studiekompetansejakten min, så neste år er det inn på økonomi.

Sliter litt da jeg har fått lest et halvt kapittel til nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...