Gå til innhold

Er dere fornøyd med livet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om man ser bort fra at man gjerne skulle hatt litt mindre kropp, litt fastere pupper, penere hår og mer penger, så ja...

Skrevet

Ja, jevnt over fornøyd. Klart, det er ting jeg gjerne skulle sett var annerledes, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, derfor velger jeg å ikke dvele ved det. Livet er stort sett veldig bra. :)

Skrevet

Ja.

Mye jeg hadde gjort annerledes om jeg hadde kunnet forutse langtidskonsekvenser av alle mulige valg, og jeg kunne selvfølgelig vært slankere, penere, mer selvsikker, hatt bedre økonomi og egen bolig osv, men jeg har en utdannelse (som riktignok aldri kommer til å bli lønnsom), en jobb jeg trives med, en mann jeg elsker, noen få (men gode) venner, hyggelige bekjente og den støste lykken så langt: Jeg blir mamma om noen uker :)

Alt i alt har jeg ingen grunn til å klage :)

Skrevet

Skulle ønske jeg var ferdig med mastergraden min nå.... Ellers, helt ok! ganske fornøyd med hva jeg har fått til egentlig!

Skrevet

Signerer Sina" sin. Også har jeg det beste av alt på jord, min egen hjeteskatt : ) Og god helse : )

Skrevet

Ja jeg er fornøyd! :D

Har selvfølgelig også småting som kunne vært anderledes.

Skrevet

Jeg var nok, uten å innse det selv, lykkelig :) En snill og omtenksom samboer, to herlige barn, hus og jobb og gode venner. Jeg har fortsatt alt det, men pga en grunnløs bekymringsmelding til barnevernet fra bhg har livet mitt fått en trist undertone. Saken er henlagt, men tanken på at papirene kommer til å forfølge oss hele livet, er tung å bære.

Vet ikke om jeg kan si at jeg er lykkelig lenger, siden jeg er deprimert og trist hver eneste dag (men klarer å skyve det unna helt til jeg er alene).

Skrevet

Er generelt fornøyd. Har to fantastiske barn, god jobb, meningsfull hobby og snill samboer. "Skår" i gleden er at vi enda ikke har skaffet oss eget hus og bor i utleieleilighet med lav standard, og at jeg har mer utbytte av sex med meg selv enn sex med samboeren som jeg elsker over alt på jord :S Helsa kunne også vært bedre slik at jeg kunne trene og holde meg (og kroppen :P) i form.

Skrevet

Går ikke rundt og er misfornøyd akkurat, men vil ikke si jeg er fornøyd med tingenes tildtand. Jeg ønsker å bytte jobb, få førerkortet, begynne å trene, slutte å røyke, føle meg elsket og sett, le mer, danse mer, lytte mer, elske mer...

Og det er i grunnen bare opp til meg å få disse tingene til å skje, så forhåpentligvis tør jeg ta skrittet mot endring snart:)

Skrevet

nei, strever med å innse at jeg faktisk må ta tak i min egen lykke sjøl, ikke syte over at ungene kunne vært snillere, mannen mer omtenksom, foreldrene yngre og sprekere, jeg i bedre form osv...

så-er vel egentlig meg sjøl som hindrer meg.

Skrevet

I grunnen ganske fornøyd. Har en herlig samboer, en herlig unge, herlig familie som stiller opp uansett hva det er (inkl svigerfamilie). Setter virkelig pris på det jeg har hver dag.

Men de tingene som kunne vært bedre var økonomien, selvfølgelig. Vi alle har vel kanskje lyst på LITT mer penger. Da hadde livet vært suuperdupert <3 :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg er veldig fornøyd med livet! Men jeg skulle ønske jeg fant en måte som gjorde det mulig for både meg og samboer å studere til høsten.

Endret av Mandalas
Skrevet

Ja, veldig!:)

Men som alle er det jo småting som kunne vært bedre, men generelt er jeg vedlig fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...