Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei alle der kloke damer der ute. Nå er det snart 5 år siden sist jeg beveget meg rundt på dette forumet, men den gangen fikk jeg veldig mye hjelp og svar på de tingene som var helt nytt for meg da. En ny graviditet blir nok omtrent like nytt for meg som sist, siden det er så lenge siden.. Men skal nå forsøke på å få et barn til. Men da dukker det jo opp en del spørsmål... Og akkurat nå lurer jeg på om noen av dere flinke damer vet om det er noen ekstra farer forbundet ved å bli gravid like etter p-pilleslutt? Bør vi være litt forsiktige denne første måneden uten, eller er det helt ufarlig å bli gravid på første måneden? Er det større farer for missdannelser og andre ting som kan skape problemer både i svangerskapet og for fosteret? Legger inn som anonym nå, for er vel noen der ute som nok kanskje kan kjenne meg igjen her, og det vil jeg ikke før jeg vet om det blir noen graviditet uttav dette...
BABY-JENTE Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hei alle der kloke damer der ute. Nå er det snart 5 år siden sist jeg beveget meg rundt på dette forumet, men den gangen fikk jeg veldig mye hjelp og svar på de tingene som var helt nytt for meg da. En ny graviditet blir nok omtrent like nytt for meg som sist, siden det er så lenge siden.. Men skal nå forsØke på å få et barn til. Men da dukker det jo opp en del spØrsmål... Og akkurat nå lurer jeg på om noen av dere flinke damer vet om det er noen ekstra farer forbundet ved å bli gravid like etter p-pilleslutt? BØr vi være litt forsiktige denne fØrste måneden uten, eller er det helt ufarlig å bli gravid på fØrste måneden? Er det stØrre farer for missdannelser og andre ting som kan skape problemer både i svangerskapet og for fosteret? Legger inn som anonym nå, for er vel noen der ute som nok kanskje kan kjenne meg igjen her, og det vil jeg ikke fØr jeg vet om det blir noen graviditet uttav dette... Jeg ble gravid under eller like etter p-pillebruk. Jeg har aldri hØrt noe om risiko forbundet med dette. Jeg hadde bare gått på p-piller i ca 1 år da jeg sluttet på dem for å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå