soleia Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Storebror har endeleg byrja å fatte interesse for å lære å gå på toalettet. Foreløpig har han berre prøvesite doringen utan noko resultat, men no lurer eg på korleis de eigentleg gjer det med smågutane på 2,5 - 3 år? Hugsar med gru korleis doen såg ut etter småbrødrene mine, så er frista å lære han å sitte og tisse...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Gutten min på 6 år står... Hos svigerinnen min sitter både ungene og mannen. Frister å innføre sitting her også, for er ikke spsielt hygienisk når de står....
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Venter jente, men en evt gutt i framtide må nok sitte. Tror ikke det blir problematisk, da mannen foretrekker å sitte. Legg en gameboy eller en bok på badet og vips så sitgef både store og små menn. Ulempen er redusert tilgang til badet
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Nå er mine gutter store, men de har lært å sitte. Det gjør mannen også. Veldig greit å slippe sprut overalt. Jeg merker det med en gang vi har hatt besøk av nevøene, da er det dråper på gulvet, sprut på ryggen av doen, og det lukter piss på badet. Skjønner ikke hvorfor noen menn insisterer på å stå å tisse innendørs. I tillegg er det noen som mener at de blir frarøvet sin mandighet om de må oppføre seg hygienisk... Lær han å sitte du
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Min gutt på 3,5 år sitter og det gjør også pappaen.. Er mye bedre for dem å sitte, det forebygger prostataplager og i verste fall kreft i eldre alder.. Også er det jo mye mer renslig...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 det er ikke fare for at de blir mobbet på skolen da? ting som at "han tisser som en jente" osv... ??
Tante Gustava Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Sitte. Det gjør heldigvis mannen min også.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Her begynte vi med at han skulle sitte, så det var det han gjor. Men var så ofte han tisset utenfor eller at det rann utenfor under toalettsetet, han ble såå utrolig trist å lei seg hver gang dette skjedde fordi da ble jo han våt på klærene. Så han nekter å sitte lenger og har nettopp begynt å stå. Han er 3år. Sluttet med bleiene når han var 2,5år. Skjønner ikke hvorfor han alltid tisset slik at det kom utenfor, vi har prøvd alt. Så syns det er like greit at han står han har forresten ikke tisset utenfor eller rundt do en eneste gang etter han begynte å stå, sååå, det er ikke nødvendigvis ureinslig
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Her begynte vi med at han skulle sitte, så det var det han gjor. Men var så ofte han tisset utenfor eller at det rann utenfor under toalettsetet, han ble såå utrolig trist å lei seg hver gang dette skjedde fordi da ble jo han våt på klærene. Så han nekter å sitte lenger og har nettopp begynt å stå. Han er 3år. Sluttet med bleiene når han var 2,5år. Skjønner ikke hvorfor han alltid tisset slik at det kom utenfor, vi har prøvd alt. Så syns det er like greit at han står han har forresten ikke tisset utenfor eller rundt do en eneste gang etter han begynte å stå, sååå, det er ikke nødvendigvis ureinslig Jo, det er det! Såg en dokumentar om hygiene for noen uker siden. Om man feks. skylte ned etter å ha tisset uten å ha ned dolokket, "sprutet" bakteriene 3 meter opp i luften! Tenk deg hvordan det blir når man står da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå