Gå til innhold

Skøyter i str.23..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finst det? Er på jakt til datteren min på 3,5 år. Har vert innom to butikker i dag, men ingen av de hadde. Finst det i det hele tatt i så små størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør det nok. VI har et par i str 23 ihvertfall, så det finnes helt sikkert :)

Skrevet

Ja, det gjør det nok. VI har et par i str 23 ihvertfall, så det finnes helt sikkert :)

Ok:) Her vi bor har de det ikke. Selger kanskje på nettet? Får sjekke litt...

Skrevet

Jeg trålet meg gjennom 5-6 butikker uten å finne noen som var mindre enn str 25, så jeg lurer veldig på hvor det finnes i så fall? Vi endte med å kjøpe sånne regulerbare i str 25-27 til vår som bruker str 24 i sko. Skøytene er såpass trange at det går helt fint om de er litt store, godt mulig det vil gå med deres barn også? Men om det er snakk om et lite barn så vil jeg anbefale å forsøke med å leie først. Her synes nemlig vesla det var stas med skøyter... helt til vi kom inn i skøytehallen. Hun ville IKKE ha dem på seg, og hun skulle i hvertfall ikke i nærheten av isen! Er veldig glad de er regulerbare slik at det ikke ble bomkjøp, så får vi håpe hun er mer klar neste år. Har flere venninner med samme erfaring, altså at de små er redde når de kommer inn i skøytehallen.

Skrevet

Jeg trålet meg gjennom 5-6 butikker uten å finne noen som var mindre enn str 25, så jeg lurer veldig på hvor det finnes i så fall? Vi endte med å kjøpe sånne regulerbare i str 25-27 til vår som bruker str 24 i sko. Skøytene er såpass trange at det går helt fint om de er litt store, godt mulig det vil gå med deres barn også? Men om det er snakk om et lite barn så vil jeg anbefale å forsøke med å leie først. Her synes nemlig vesla det var stas med skøyter... helt til vi kom inn i skøytehallen. Hun ville IKKE ha dem på seg, og hun skulle i hvertfall ikke i nærheten av isen! Er veldig glad de er regulerbare slik at det ikke ble bomkjøp, så får vi håpe hun er mer klar neste år. Har flere venninner med samme erfaring, altså at de små er redde når de kommer inn i skøytehallen.

Får se om vi finner noen i str.25. Her vi bor er det skøyteis på lekeplassen. Kommunen lager til hvert år. Hun ser langt etter de som går på skøyter stakkars.

Skrevet

Finst det? Er på jakt til datteren min på 3,5 år. Har vert innom to butikker i dag, men ingen av de hadde. Finst det i det hele tatt i så små størrelser?

oj. hun har små føtter, har ei på 2 som bruker str 25 :-O

Skrevet

Vi har noen bittesmå skøyter. De er enten i 23 eller 24 tror jeg. De ble kjøpt i en sportsbutikk, men aner ikke hvilken. Tanten til barnet som kjøpte disse når jenta mi var liten.

Skrevet

Jeg har lett meg bedervet etter skøyter i størrelse 23/24, men det er jo kul umulig. Eneste jeg fant var sånne med 3 meier til å feste på skoa. Og de haddde ikke de på lager ei gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...