Velvet Belly Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skal snart gifte meg, og i den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal kjøpe i morgengave til mannen min. Vi har et stort ønske og hadde planer om å reise til Island sommeren 2012, men så ble jeg gravid, og skal føde i juni. Er det urealistisk å kjøpe billetter til tur sommeren 2013 når barnet er ett år? Vi har besteforeldre, tanter og onkler som alle vil takle å passe barnet en ukes tid. Men som førstegangsfødende aner jeg ikke hvordan ting ser ut etter et år. Noen erfarne som har synspunkter?
kaklemor Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Morgengave er en " tradisjon " som ikke er så vanlig lenger.. Men uansett.. Det går fint å dra på ferie ja..
kaklemor Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 har ikke gjort det selv, har ikke hatt overnattingsbarnevakt enda og min er 8 mnd
Nyttårs barn Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Hvis dette er familie som kommer til å se/passe barnet mye i året som kommer så kan det gå helt greit med en ferie. Hvis altså barnet er hos noen det er trygg på. Kanskje en langhelg er nok? Men nå er ikke jeg blant de som mener at det er krise å være borte fra ungen noen dager, her vil folk mene forskjellige ting.
Kosemosepose Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Synes også at en langhelg høre nok ut, som "Nyttårs barn". Men ellers vil dere sikkert bare ha godt av det alle mann!
Velvet Belly Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2012 Takk for svar, jeg løste det ved å kjøpe reisegavekort hos icelandair, må brukes innen 2 år, så da kan det bli alt fra langhelg til hurramegrundt-tur! Da kan bryllupsdagen bare komme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå