Gå til innhold

Hva bruker dere helgene på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere hjemme, på hytta eller hos venner/ familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt igrunn. Er som oftest hjemme å koser oss, med besøk av venner/familie, eller så drar vi jo ut på besøk og ting og.

Noen helger så er vi på hyttetur, med familien..

Skrevet

Det varierer selvfølgelig. Noen ganger er vi på hytta, men de fleste helgene er vi hjemme. Vi har familie i nærområde så dem treffer vi, men som regel tar vi det på sparket, uten å planlegge noe spessielt.

Ellers har jeg satt av søndags morgen til trening for meg selv. Da drar jeg gjerne ut mellom 8 og 9 og kommer tilbakt i tolvtiden. Det blir en bra skitur nå om vinteren. Om sommeren løper jeg en langtur.

Lørdagen er tort sett satt av til husarbeid og ukas handlng. I tillegg forsøker vi å få tatt en tur i svømmehallen de fleste ukene. Søndag er vi oftest på tur hele familien om ettermidagen, fra ettiden. Enten på ski eller bare i akebakken eller på skøytebanen.

Kveldene bruker vi som regel hjemme forran TV.

Ikke så veldig spennened med andre ord ;-)

Skrevet

Lørdag brukes på litt turgåing og husarbeid, og ellers det som skulle falle oss inn. Ofte blir det filmleige og god mat foran TV (vi er utpregede hjemmesittere). Søndag er besøkdag. Vi har begge to foreldre og besteforeldre i bygda, og det er to foreldrehjem, tre besteforeldrehjem og et sykehjem som "krever" regelmessig besøk. Prøver å fordele litt utover, men ender stort sett opp med å besøke et par-tre steder for å lette samvittigheten på slutten av uka. Ikke at det er så mye ork, altså vi er rimelig familiekjære begge to. Det ef mer at tiden ikke strekker til når man gjerne vil være flittig på besøk hos alle. I fint væt blir det ofte en søndagstur i tillegg.

Skrevet

Om vinteren er vi mye hjemme.Ellers så tar vi med barna til nærmeste turomårde og går på ski, eller så aker dem rett utenfor leiligheten.

Vi har ikke hytte, så drar sjelden bort. Men tar dagstur hit og dit noen ganger, besøker familien, går på kino, spise ute etc. Bor nær Oslo sentrum.

Neste helg blir jeg helt alene hjemme. Barnefri. Mannen skal dra bort med kompisene sine (tror dem skal på hyttetur) mens barna skal bort med onkel og tanta si. Dette ser jeg frem til, for da skal jeg ta fotbad, spiser mye god mat og har en del filmer jeg har planer om å se.

Gleder meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...