Gå til innhold

Sier ikke lærerene noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt gutten min til skolen hver dag de siste 3 ukene og blitt der til det ringer inn. På vei hjem møter jeg hver eneste dag to mødre på vei til skolen med sine barn (i min sønns klasse). Det vil si at ungene kommer minst 10 minutter for sent hver eneste dag. Sier ikke læreren noe til foreldrene når det er slik? Det må da være forferdelig irriterende, både for læreren og resten av elevene når e blir avbrudt i morgen samlingen.

At det kan skje av og til at ting skjærer seg om morgenen kan jeg forstå, men ikke hver eneste dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...fikk plutselig en deja vu oplevelse her da jeg leste innlegget. Mener at jeg har lest dette innlegget før...

Skrevet

Husker vi hadde noen slike i min klasse. Det var alltid noen som kom for sent hver dag og det endte med, etter utallige skriv med hjem, meldinger, foreldremøter osv., at læreren låste døra. Da måtte de som kom for sent vente på gangen.

DEN var effektiv!

Skrevet

Jeg hadde sagt noe (er lærer). Men du vet jo ikke hvorfor de er sene da. Det kan være spesielle runner til det som læreren er informert om.

Skrevet

Hmm...fikk plutselig en deja vu oplevelse her da jeg leste innlegget. Mener at jeg har lest dette innlegget før...

Hehe, jeg og. Visste hva som sto i innlegget når jeg så overskriften. Men forrige gang var det en gutt tror jeg. :P

Skrevet

Jeg også, altså jeg har også lest dette innlegget før. Kanskje et halvt år siden?

Skrevet

Hehe, jeg og. Visste hva som sto i innlegget når jeg så overskriften. Men forrige gang var det en gutt tror jeg. :P

Husker ikke om forrige innlegg var gutt eller jente, men resten husker jeg for jeg svarte på innlegget, hehe.

Gjest sug lut
Skrevet

Noen er skamløse med andres tid, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...