Trio? Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Mange fine navn du har funnet :-) Jeg likte spesielt godt Linde og Silja jeg da :-)) Lykke til med valget - ikke lett det der :-))
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg heter Yngvil, og jeg må si jeg hadde foretrukket å hete Ingvild om jeg absolutt må ha dette navnet ;-) Helt umulig å si på engelsk (blir Ingrid) og kommer stort sett feilstavet tilbake. Jeg liker den norrøne klangen, men det er også alt. Ikke så rart å forstå at mine barn har "internationale" navn som kan sies på de fleste språk og som ikke er vanskelige å stave. Silja vil nok være min favoritt.
askepott09 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg heter Ingvil og liker navnet mitt godt jeg:) mamma og pappa skulle ha det litt eget så det ble Ingvil med en l. Lykke til
Nyttårs barn Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Ingvil,Yngvil og Linde leker jeg best!
muttismei Skrevet 7. februar 2012 #12 Skrevet 7. februar 2012 Har 2 jenter selv, som heter Ingvild og Silja, så må nok "stemme" på de navnene =0)
Fjelljenten Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Trodde Linde var et guttenavn...? Jeg stemmer for Ylva :-)
Mummi mamma Skrevet 7. februar 2012 #14 Skrevet 7. februar 2012 Silja likte jeg best. Vuderte det faktisk selv til ei av mine jenter:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #15 Skrevet 7. februar 2012 Jeg ville gått for Gunn, eller Slegga.
Nithuviel Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Ville gått for Ylva. Favorittnavnet mitt, men gubben er desverre sørgelig uenig.. Så mine døtre får hete noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå