Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Min har ulltrøye, ullstilongs og ullsokker. Det er standard for alle om vinteren. Jeg bruker det samme. Utenpå har hun som regel en tykk tights, som regel i ull. og en tynn genser i ull eller fleece. De fleste ungene i klassen kommer fra en naturbarnehage. Alle de går kledd på samme måte. De ungene som har gått i andre barnehager eller ikke i barnehage er som regel mer tynnkledd og har oftere bommullsstilongs og kjole eller jeans og bommullsgenser. Det er veldig synd da det har hendt flere ganger at utetimer har måttet avbrytes fordi noen ikke har hat skikkelige klær.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Her har gutten min ull undertøy med vanlige klær utenpå. Joggebukse eller jeans, en vanlig genser og en tykk ullgenser. På beina har han 2 par sokker i ull. En som er litt tynn og tykke strikkesokker utenpå (som han ikke får lov til å ta av uansett). Hvis det blir litt varmt inne, så kan han ta av ull genseren. Men han må ta den på seg når han skal ut igjen.
LuksusLiv Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jenta mi har ullundertøy på, så har hun bukse og genser over. Noen ganger joggebukse, noen ganger jeans. Når de skal være ute kler hun av seg bukse og genser og tar på ullbukse og ullgenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå