Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Esther Julia Jenny Olivia Jacob Christopher Tips til andre navn som passer på norsk og engelsk (Spira i magen er halvt engelsk..)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 På hovedsia la alt deg på en linje, og siden det ikke var punktum, så det først ut som Tips var et av navnene. Hehehe Liker dem alle, faktisk. Liker Olivia og Jacob aller best.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Liker Jenny best. Olivia er også fint. Guttenavnene likte jeg ikke like godt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Julia og Jenny er greie navn, likte ikke resten.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Fine navn Liker Jenny og Olivia. Her en noen navn jeg vurderte på mine (min bestemor er irsk) Annie Molly Stella Augusta Cecilia Clara Theresa Shannon Oliver Arthur Edward Sean Thomas William Henry Jack Victor Scott August Isak Michael Patrick John Eric Colin
Puppen og lillemor Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Henry hadde jeg helt glemt.. Det er jo et kjempefint guttenavn - det må definitivt med på lista! Er også veldig glad i William, men synes liksom at det har blitt litt vel poppis.. Synes kanskje også at Peter er fint - men det blir jo bare Pete
Puppen og lillemor Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 vet forresten ikke helt hvorfor jeg signerte med anonym til å begynne med.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå