Gå til innhold

Glutenfri barnebursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oppskrift på glutenfrie muffins eller sjokoladekake?

Jenta mi har bursdag denne uka og så hadde vi litt lyst å lage noe som alle kunne spise, siden det er en gutt i bhg med cøliaki.

Jeg har ikke gjort dette før så jeg tar gjerne imot tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å kjøpe Toro ferdig poser både muffins og sjokoladekake langpanne fra Toro er glutenfri.. Selv om det står inneholder hvetestivelse på baksiden:) De med cøliaki tåler hvetestivelse, men ikke gluten:)

Skrevet

Det er bare å kjøpe Toro ferdig poser både muffins og sjokoladekake langpanne fra Toro er glutenfri.. Selv om det står inneholder hvetestivelse på baksiden:) De med cøliaki tåler hvetestivelse, men ikke gluten:)

Enig med aftensang! Toro sine produkter der er suverene! Jeg har også brukt Pavlova! Oppskriften tror jeg står på matprat... Ha litt hakket sjokolade i marengsen før steking... ha på krem, banan, jordbær etc. Veldig populært blandt ungene her i huset! Så koselig at du tar hensyn til alle, så man slipper å "skille" seg ut!!!

Skrevet

Tusen takk, dere. Hvordan er det med topping til muffins da?

Hva har dere på?

Skrevet

pass bare på at det ikke kommer mel i, vask fingrene. noen er veeeeeldig senitive

Skrevet

Har et hefte fra Freia med masse kule muffinser. Stort sett hvit sjokoladeglasur/melis med farge og pyntet som dyr eller med mønster. Fant de ikke på nett, men prøv Freia hjemmekonditori. Mange gode tips som er glutenfrie. :-) Er du i tvil, så spør foreldrene til barnet med allergien.

Skrevet

Og du...de Toro-posene er kjempegode! :-) og veldig enkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...