Gå til innhold

Noen Zumba-folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lasta ned alle DVD'ene med Zumba Fitness-greia, og er ready for action. Forventer ikke ekstrem kroppsforandring, bare komme i bedre form og styrke kjernemuskulaturen.

Noen andre her som driver på med Zumba og kan fortelle litt hvordan det har gått?

Drevet på lenge, merket stor forskjell på evt muskler, kroppskontroll osv?

Funker det i det hele tatt?

Jeg prøver kun for at jeg fant alle dvd'ene gratis på torrent side. Ville aldri betalt 700,- for det.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare godt og si om det :) Har både zumba fitness, zumba exhilirated(?) og zumba 2 på wii. Kan forbrenne alt fra 700 til 900 kalorier pr time.

Har ikke merket noe annet enn vekt nedgang (trener styrke vesiden av)

, ikke så stor vektnedgang for min del siden jeg har lavt stoffskifte men litt er bedre enn ingenting. Lykke til :) blir bare mer og mer morsomt når du kan dansene og føler deg litt mer spretten

Skrevet

Jeg går på Zumba med instuktør 2-3 ganger i uken og jeg syns det utrolig gøy. Man får virkelig brukt kroppen og det er en trening hvertfall jeg vil fortsette med lenge fordi jeg liker det så godt. Så selv om jeg ikke renner ned i vekt så er det viktigste at jeg liker treningsformen for da kan jeg holde det vedlike og ikke bare gi 100% i et par mnd med noe annet jeg ikke liker kun for å gå fortest mulig ned i vekt. Uansett så syns jeg det er en fin treningsform nå som jeg er gravid :)

Go for it!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...