Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hva er mest vanlig? invitere med eller uten barn? Meg og samboeren min har tenkt å be med barn da vi har tenkt at barn hører til i en barndåp, men hva er egentlig vanlig? Hva har/skal dere gjøre?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Aner ikke hva som er vanlig, men hvis vi skulle døpt våre to så ville vi hatt det åpent for barn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Med barn helt klart. T.o.m de kongelige tar med barna i barnedåp.
Gutt 08+juli bonus Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Med barn... Virker rart uten.. !
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Vi har invitert med barn til begge våre 2 barn, har også vært med barn i alle de andre dåpene vi har vært i Virker veldig rart uten barn syntes jeg.
kattemamma Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Synes også det er rart å ikke invitere barn til barnedåp, selv om det er noen som gjør det... Men tror disse mest er førstegangsforeldre.
Revenka78 Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Dåp og konfirmasjon er en familiefeiring. Bryllup er ok uten barn, det er ofte mer fest.
MamaLadyBug Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Barn i dåpen er en selvfølge for meg og mine. Av og til her på bim så har det vært enkelte opp igjennom som ikke har med barn i barnedåpen og som tom serverer alkohol..... da detter jeg ut....
Mamma til tre gutter Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 ja barn i familien som søskenbarn har noe i dåp og gjere.. Men barna til noen venner av oss som skal være faddere skal ikkje komme men i familien kommer barna..
kaklemor Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Hva er mest vanlig? invitere med eller uten barn? Meg og samboeren min har tenkt å be med barn da vi har tenkt at barn hører til i en barndåp, men hva er egentlig vanlig? Hva har/skal dere gjøre? eh, har aldri hørt om å ikke involvere barn i dåp:) Det er vanlig å be barna likeledes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå