Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Dere som har sett den, skjønner dere noe av den? Såklart, handlingen forstår man, men verken jeg eller noen andre jeg kjenner som har sett den forstår filmen og synes den er rar, men samtidig litt bra. Vis noen forstod filmen, kan dere forklare?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 ja eg meiner eg forstod.. moren er gal siden ho miste barnet for to år siden.. hun ser ting som ikkje stemmer men også ting som stemmer noe som gjer det enda mer forvirrende både for hun og andre.. alltså denne andre gutten som blir drept stemmer med at hun hører blir drept og ser blir gravd ned.. men denne gutten kommer igjen og likssom prater med sønnen som ikkje lever alltså for oss i en fantasi verden.. vi får jo se det hun opplever og ikkje det andre ser.. så heile filmen handler om hva hun ser og opplever noe fantasi andre ting virkelig, men filmen vil at vi også skal bli litt tullete derfor sitter vi igjen med en jaha opplevelser og lurer på om det var det.. men det eneste som er lurt er å leve seg inn i hovud personene sin verden. det var min tolkning av en psyco film.. en god film i mine auger..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg trodde jeg forsto... Er en stund siden jeg så den, men snakker ikke Joner med denne gutten? Hvordan kan han det om det bare er i fantasien hennes? Den KUNNE ha vært veldig bra, men temaet er litt oppbrukt fra amerikanske filmer.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Ja at moren er gal og innbiller seg ting og lever i en fantasi verden forstod jeg også. Men som du andre skriver "Helge" så jo han andre gutten han også etter han ble drept? og hvordan ble henne våt når hun trudde henne var i vann, men de fant henne på asfalt? og vaktmesteren da? hva gjorde egentlig han der så mye?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hva var likt mellom "Helge" og denne andre gutten?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Hehe.. Tror ikke filmskaperne har lyktes helt.. Følte meg som et stort spmtegn. Diskuterte filmen med de jeg så den med, etterhvert som vi diskuterte ble jeg faktisk bare mer og mer forvirret! Og jeg var visst ikke den eneste som ikke forsto..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 det som er likt mellom helge og den gutten er at dei blir misbrukt.. gjenferd snakket helge med, men han trudde det var anders.. som dere sikkert oppdaget var ikkje helge helt god heller... og det var jo flere ting vi ikkje fikk sett, som at hu blei våt men det kan jo være en sølepytt osv.. men har tenkt på en ting, det kan jo være det er more som drepte ungen og ikkje faren siden vi får så mykje infirmasjon osv.. kansje det er det filmskaperen vil at vi skal tru...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skjønte ikke den filmen hvertfall.. og alle jeg har snakket med skjønner bare halvparten.... jeg synes ikke filmen var noe bra da jeg synes den var litt for komplisert å skjønne..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Hi her igjen. Nei den filmen var utrolig rar, trudde den kom til å være kjempe spennende/bra, men endra mening når filmen var ferdig. og sitter igjen som et stort spm tegn jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå