Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er jo rene jungelen av stelleprodukter. Hvilket merke er best, og hva trenger egentlig en baby av stelleprodukter? Trenger vel ikke bades så mye med såpe og shampo den første tiden? Og trengs det virkelig ørten forskjellige tuber med forskjellige kremer, eller finnes det en god krem som dekker de fleste behov? Eneste jeg vet er at jeg vil ha rene stelleprodukter, og at jeg ikke kommer til å kjøpe libero, natusan osv fra dagligvarebutikken.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Du trenger egentlig svært lite. En salve til evt sår stump er vel det eneste. Jeg bruker bepanthen og ringblomstsalve. Olje både anbefales og frarådes(så der blir det jo riktig samme hva man bestemmer seg for), såpe frarådes, shampoo kan være greit ved mye hår og gulpesøl. Jeg hadde Babyline babyolje og Sebamed shampoo til eldstemann. Oljen tømte jeg ut etter et år, var knapt brukt av og var harsk. Shampoen brukte jeg en del av han hadde mye hår og gulpet mye, så var greit å få vasket bort surlukten. Når han ble eldre gikk jeg over til Libero. Tror ikke den er så verst jeg. Er det jeg har brukt til yngste også, det lille som har blitt brukt. Ellers er Coop Änglamark greie produkter som kommer godt ut i tester. Bruker våtserviettene derfra og kjøpte nylig shampoen.
skilpaddemadde Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Bruker libero sine våtservietter og vanlige papirkluter, foreløpig har jeg ikke kjøpt noen kremer, holder fremdeles på å bruke gratisprodukter jeg har fått i sånne babypakker, av de har jeg brukt libero olje i badevannet, og zik krem libero. Er fornøyd med de, har ikke hatt behov for mer, men noen får jo det grunnet hudproblem osv. Såpe i badevannet til de små er ikke anbefalt.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Trenger svært lite, kommer langt med bepathen salven altså Jeg bruker litt olje i badevannet og dr.Greve Shampo til babyer. Har også en baby organics såpe jeg har brukt etter babysvømming i klorvann. Har en Dr.Greve kuldekrem eller allaround krem, alt dette fikk jeg i sånne babypakker. Eneste jeg kjøpte er zinksalve og den har jeg ikke brukt mer enn en gang ikke noe god. Jeg bruker pyrisept en del da så det er greit å ha, vasker ansiktet hennes med pyrisept på en bomullsdott, da tørker ikke huden ut så ble små rifter ol renset. Bucimycin er sårsalve greit å ha om det oppstrå forkjølelsessår eller rifter eller annet slikt... Stort sett alle babyprodukter er helt fri for parabener og farlige stoffer. Anbefaler deg å laste ned appen Hormonsjekk. Da kan du scanne strekkoden på produktene du har og så kommer det opp om det er noe tull i produktet eller om den er grønn og fin! Langt svar til kort spm jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå