Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er det to eller tre uker som er standardsamvær i sommerferie? Noen som vet?
Koala *g07* Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 3 uker mener jeg. Uten å si helt sikkert. Men kommer vel litt an på hvor gammelt barnet er også. Er jo en del anbefalinger som er verdt å følge i forhold til alder og barnets behov og personlighet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Standard er vel 3 uker, hvis jeg ikke husker feil. Men hos oss har vi valgt å ta 2 uker hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå