Gå til innhold

Bleiebarn og offentlig badebasseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nytt for meg dette, men tenkte oss en tur til et oppvarmet basseng en halvtimestid unna oss på lørdag, blandt annet med en unge på 2,5år.

Så da lurer jeg på hvordan dere ordner det rent praktisk?

Badebukse med innertruse?

Badebleie?

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker badebleie til vår på 1,5 år.

Skrevet

Badebleie er noe skikkelig skit! Trekker full av vann, og blir bare kjempetung, kokmplett ubrukelig!

Til min gutt på 2,5 år har jeg med en badebukse av stram type. Det viktigste er at den er stram rundt lårene og i livet, tilfelle de bæsjer.

Men som regel gjør de ikke det da, jeg har iallefall ikke opplevd det med mine to.

Har med en reservetruse/bikini/badebukse tilfelle uhellet likevel skulle være ute.

Et lurt triks er å haed et ekstra håndkle som dere har rundt barnet mellom dusj og basseng, så ikke barnet blir veldig kald, og evntbomullssokker å bade med, dersom dette er tillatt i nevnte basseng (da blir det ikke sp glatt på gulvet)

Kos dere! Ungene mine eeelsker å bade!

Skrevet

Vår lille på 2,5 år bruker badebleie (kjøpt i dagligvarebutikk). I tillegg har hun en type bikinitruse over, slik at bleien sitter godt.

Skrevet

Vet ikke om det har noe å si, men han har så flat rumpe at det meste sklir ned på ham av badebukser egentlig, og han har ikke språk slik at han uansett ikke kan si fra om at han må tisse eller bæsje...

Har ikke skjedd at han har bæsja når vi har vært på bading med ham ute om sommeren eller inne i badekaret..

HI

Skrevet

Bruker badebleie, tror nok det er påbudt?? Har aldri hatt noen problemer med den, er jo som ei vanlig up and go.

Skrevet

Badebleie og anti-skli sokker. Funker som gull ;)

Var masse i bassenget med førstemann, hun hadde aldri uhell i bassenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...