Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Leser tråden om mannen som skal på hyttetur i både romjul, påske, vinterferie og høstferie, og som i tillegg skal på to sydenferier i året eller én som varer i nesten en måned. Er det vanlig å ha så mye ferie i løpet av et år? De fleste har vel fem uker? Så er det noen som har mulighet til å jobbe overtid og ta ut avspasering, men hvor vanlig er egentlig det? Hvordan kan man ha to måneder ferie i løpet av et år? Hvor mye ferie har dere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Har i utgangspunktet 5 uker, men hitill i år har jeg opparbeidet meg 1 uke avspassering, så hvis det går den veien kan jeg jo fint ha ferie fra november og ut året. Men vanlig tror jeg nok ikke det er...
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Her har vi også 5 uker hver. På min jobb er det svært sjeldent behov for overtid, men min mann har ganske mange dager ekstra i året han kan avspasere pga overtid. Men han jobber som journalist, og skjer det noe må han være på jobb til saken er skrevet ferdig....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 6 uker. Jobber i en bedrift som gir alle ansatte som har vært der mer enn 10 år en ekstra ferieuke i året med lønn i bonus. Mannen min er selvstendig næringsdrivende og har stor frihet og fleksibilitet til å velge selv hvor mye han jobber gjennom året. Han jobber mye i perioder, men kan også ha mye fri.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 4 uker og 1 dag mener jeg det er. Men jeg har mye undervisningsfrie perioder, så om det er ikke er for mye rettearbeid og planlegging så har jeg jo fri i vinterferier, høstferie, ca 7 uker på sommeren osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå