Gå til innhold

Jeg har en liten kul på magen allerede!


Frk.Karidotter

Anbefalte innlegg

Jeg er slank, og var litt i overkant tynn og hengslete da jeg ble gravid, men nå er jeg tilbake i normalvektig-sjiktet. Kan det stemme at en liten kul kan synes nå, 9+3, for en førstegangsgravid?

 

Jeg skjønner at det ikke er helt vanlig. Men jeg ser det så godt! Det er ikke en struttende gravidmage enda, og jeg tror nok neppe noen ville tenkt på det, men både jeg og kjæresten min ser det veldig tydelig. Det buler ut helt nederst, litt sånn under navelen.

 

Og, by all means, jeg har luft i magen også. På kvelden har jeg mer mage enn ellers, men alikevel. 8-)

 

Det er så himla koselig! Jeg er ikke vant til å ha mage i det hele tatt! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) eg og føle eg har fått mage.. kjenner at der er en liten kant nede der... men eg er litt smålubben og i tilegg mitt 3 barn :) so de er fullt mulig magen synest om du er tynn da ;) de var eg og første gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehee! Hurra for det! :-D Har hørt flere si magen kommer tidlig når de er flergangs, men sjelden som første. Nuvel - alle er forskjellig! :-) Når fikk du magen din første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen tvil, magen er kommet! Er 10+1, men det er mitt 3. barn, så det har vel noe å si sikkert. Vel, jeg har alltid trivdes godt med gravidmage, og jeg nyter den nok ekstra mye denne gangen siden det nok blir den siste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 10+1 i dag.Men jeg er førstegangsfødende....og har ikke fått noen liten klump på magen..............jeg har fått en SVÆR gravidmage allerede.Prøver å gå med vide gensre,men folk spør likevel om jeg er gravid - noe jeg nekter på.Skylder bare på all den gode maten i julen :)

Var rimelig tynn da jeg ble gravid,men har til nå lagt på meg 7 kg.Har lagt om til et sunt kosthold,noe vektpilen viser.Spiste stortsett bare snop og pizza før.Rart dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, morsomt!

 

Jeg og har en sånn kroppstype som deg Figther'n - legger ikke på meg noe som helst før jeg spiser årntli sunt. Da kommer kiloene, og legger seg akkurat der de skal - jeg har jo søørn meg den flotte timeglassfiguren, og har ingen planer om å noensinne veie under 60 kg igjen. 8-)

 

Har foreløpig gått opp fire-fem kilo, og gleder meg bare til det kommer flere. Jeg spiser sunne måltider hver dag, ofte og lite, men jeg unner meg også en del gode saker og ting i tillegg - for første gang på maange år. Hurra! Det er deiiilig!

 

Fiine mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...