Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Mannen og jeg klarer egentlig ikke bli enige om et navn til den lille, og greit å snart finne et navn ettersom han kommer neste uke:) Det eneste navnet vi begge liker er William, men synes det er så synd at det er på alle "topp-lister". Husker selv hvor kjedelig det var på barneskolen, da to av de andre jentene het det samme som meg selv. Ble endel forvirringer noen ganger da. Men på den andre siden må man jo velge et navn utifra hva man liker, og ikke hva alle andre heter. Jeg kjenner personlig ikke mange som heter William, men vet at det er en gutt på datteren vår sin avdeling i bhg som har dette navnet. Så for moro skyld lurer litt på om dere kjenner mange som heter det???
Gjest vinterbrud Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Nei,jeg kjenner faktisk ingen som heter William.Så for meg minner det navnet meg om arveprinsen i England. Men navnet er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Kjenner en - nevøen min heter det:), Ett veldig fint navn, synest jeg
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kjenner to stykker som heter det, ene er sønnen til en venninne og han er 2 år gammel, andre går i klassen til sønnen min på skolen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Kjenner 2 barn, og vet om et par voksne som heter det.
Lille- MO Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 kjenner 1 gutt på 7 mnd som heter william, pluss vet om 2 i barnehagen til niesa mi. har også sett blogger og "ungemødre" på tv som har william. tror det er et veldig populært navn ja. men liker dere det synes jeg dere skal ta det
<3 Baby 11+12 Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kjenner 2 små William. Jeg har forøvrig planer om å bruke det til andremann selv. Men som deg er jeg litt usikker siden det er på alle topplistene. Men synes det er et nydelig navn, og kan ikke tenke meg et annet navn som kunne passet bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Nabogutten het det der jeg vokste opp. SYntes det var rart når jeg var liten, men nå ser jeg navnet over alt. Kusina til min mann venter nå barn og har william som førstevalg hvis de får gutt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Tusen takk for svar alle sammen! Det var ikke så "ille" som jeg hadde forventet;) HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Sønnen min heter William. Nabogutten heter William. Men min sønn er den eneste som heter det i bhg sin og der går det 80 barn. Vi er veldig fornøyd med navnet
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Kjenner en hel det som heter det. Mange av de er små barn så det er tydelig at det er populært, men om dette er et navn dere liker og kan leve med at mange andre også heter det er det jo helt greit.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 Sønnen min heter William Endre. William var vel enste navne vi og be enige om, men siden det er ett vanlig navn valgte vi ett dobbel navn slik at han kan bruke begge hvis det er flere william i barnehage avdelingen eller klassen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 kjenner en liten William, og syns det er et kjempefint navn. Fint til liten og fint til stor:)
Mandalas Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har aldri truffet noen som heter William. Det er et nydelig navn
Heada Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Kjenner til en treåring som heter William. Kjekk kar.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Sønnen min heter dette Han har også et mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Ja, jeg kjenner en god del William og vet om enda flere. Kjenner fem, vet om seks til. Men det er aldersspenn på dem, så du finner ikke alle i en og samme klasse. Bruk navnet hvis dere liker det. Klassisk navn, og selv om det er populært fra tid og annen vil det neppe havne i harrykategorien - det står stødig med navn som Marie/Maria, Henrik, Fredrik, Andreas, Karen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå