Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Bare på den ene siden, hva kan det være for noe? Er mannen min det er snakk om. Vil at han skal til legen med det, med han vil bare vente og se. Har pågått en stund nå, merker jeg blir bekymret.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Han må gå til legen med en gang. Skrem han med at han kan bli impotent. Menn skal oppsøke lege ved forandringer i scrotum på lik linje som kvinner skal det ved forandringer i brystene.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har bedt han om å gå til legen i morgen, og tidligere i dag så var han helt enig i det. Men så følte han seg mye bedre igjen, så nå vil han fortsette å vente å se. *Oppgitt* HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Hadde ringt og bestillt time for han selv og bare ifornert om når han har time. Mest sannsynlig bare en bagatell, men tørr han virkelig ta den sjansen?
Gjest irismor Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Gubben ventet og ventet var jo bare litt vondt. Skal si han fikk ræva i gir når han våknet og ene testikelen var ildrød og en smule større enn den andre. Det ble legetime, ultralyd og kur mot betennelse. Så det er bare å vente så får han nok fart på bjellene (ironisk ment) Be han gå til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå