Gå til innhold

Hva med navnet Sondre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke helt å bli enige om navn, og nå er det bare 4 uker igjen til termin... Smaker litt på Sondre nå. Min første sønn har også et navn på "S".

 

Like or not like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et veldig fnt navn, og kjenner noen fantastiske gutter som heter det ;)

Skrevet

takk for svar begge to :) det er helt klart et alternativ nå!

Skrevet

Sondre er fint og det er også Sverre og Snorre.

Skrevet

Her i huset har vi også bestemt oss for Sondre (selv om vi kun er 12 uker på vei og ikke vet kjønn) :) Astrid hvis det blir jente. Synes de er nydelige navn :D

Skrevet

Fint navn, men her i Trøndelag der jeg bor er det veldig populært nå. Har to venninner med gutter født i fjor som heter det. Hun ene sa at de var tre Sondre på barselgruppa hennes!! Kanskje det ikke er like populært andre steder?

Skrevet

Fint navn, men her i Trøndelag der jeg bor er det veldig populært nå. Har to venninner med gutter født i fjor som heter det. Hun ene sa at de var tre Sondre på barselgruppa hennes!! Kanskje det ikke er like populært andre steder?

 

Jeg bor i Oslo og har ingen venner eller bekjente eller barn i bhg til min eldste som heter det - så gode tegn på at det ikke er helt poppis her :) HI

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på navnet, liker det mer og mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...