Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Vi klarer ikke helt å bli enige om navn, og nå er det bare 4 uker igjen til termin... Smaker litt på Sondre nå. Min første sønn har også et navn på "S". Like or not like?
VinterSol+2 Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg syns det er et veldig fnt navn, og kjenner noen fantastiske gutter som heter det
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 takk for svar begge to det er helt klart et alternativ nå!
Nyttårs barn Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Sondre er fint og det er også Sverre og Snorre.
Bittelille'12 Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Her i huset har vi også bestemt oss for Sondre (selv om vi kun er 12 uker på vei og ikke vet kjønn) Astrid hvis det blir jente. Synes de er nydelige navn
Lillepromp blir storesøster Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Fint navn, men her i Trøndelag der jeg bor er det veldig populært nå. Har to venninner med gutter født i fjor som heter det. Hun ene sa at de var tre Sondre på barselgruppa hennes!! Kanskje det ikke er like populært andre steder?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Fint navn, men her i Trøndelag der jeg bor er det veldig populært nå. Har to venninner med gutter født i fjor som heter det. Hun ene sa at de var tre Sondre på barselgruppa hennes!! Kanskje det ikke er like populært andre steder? Jeg bor i Oslo og har ingen venner eller bekjente eller barn i bhg til min eldste som heter det - så gode tegn på at det ikke er helt poppis her HI Takk for hyggelige tilbakemeldinger på navnet, liker det mer og mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå