Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og sønnen min har vært på lekeland i dag og sønnen min var og hoppet på trampolinene, da en utenlandsk gutt på ca 8 år kommer og tar over hele trampolinen og viser ingen hensyn. Etter ca 5 min kommer det 2 jenter i 10 årsalderen og vil hoppe og da sier denne gutten: Det driter jeg i, dere er jenter så dere har ikke noe dere skal ha sagt!

Skremmendes at gutter i 2012 blir oppdratt til at jenter er mindre verdt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok muligens sagt noe til denne gutten at det var jentene sin tur til å hoppe. Jeg hadde ikke påtatt meg ansvar for holdningsendring til gutten, det skal mer til.

Skrevet

" skremmendes at gutter i 2012 blir oppdratt til at jenter er mindre verdt" Må bare spørre HI hadde du trukket samme konkulsjon hvis gutten var norsk? Neppe.

Skrevet

Om min unge hadde hoppet på trampolinen og en annen unge hadde prøvd å gå ut på den hadde jeg( og bruker jeg) og si at det kun er lov til å være en på trampolinen om gangen og at han fikk vente på tur.

Det står også skilt om dette og en unge på 10 år burde kunne lese.

Jeg ville også lurt på hvilke av foreldrene som var hans og at de hadde gjort en slett jobb.

Hadde ikke denne ungen hørt etter hadde jeg hentet personalet på lekelandet.

Skrevet

Kan jo ha vært sånn som de fleste gutter (og jenter) er i en viss alder... "æddabædda dere er jenter", jentelus og guttelus greie liksom? Husker at vi jenter kunne utestenge guttene når vi leika... Men kan hende som du sier at han er tillært den holdningen hjemme også, noe du strengt tatt ikke får gjort noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...