Gå til innhold

til dere med stoffsofa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skinnsofa og vurderer å kjøpe stoffsofa, men så lurer jeg på om det blir fort møkkete

Tenker på når gubben kommer hjem med tåfis-sokkene som han trykker ned i sofaen og blir svett i ræva for han sitter så lenge foran tven..

Blir det uhygienisk? Pleddene synes jeg jo begynner å lukte med en gang og tenker det blir slitsomt å måtte rense trekket så ofte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg stoffsofa i sommer. Angrer så mye at det er til å grine av. Den har blitt stygg, og jeg føler at den aldri er skikkelig ren. Har barn som griser til sofaen hele tiden også.

Skrevet

Haha, med den mannen du beskriver høres det unektelig litt uhygienisk ut. For oss uten tå- og rævsvette så er stoffsoffa helt ålreit ;)

Skrevet

Ville heller bekymret meg over uhygienisk mann.

Æsj

Skrevet

Jeg har aldri likt skinnsofa jeg da... Nettopp fordi man blir svett og klam av å sitte i de ;) Kalde om vinteren og klamme på sommeren. Er nok lettere å vaske bort skitt på de da, den kan jeg se.

Selv har jeg stoff sofa, hvor trekket ikke går av. Fargen er svart/koksgrå/hvit og grovt spraglete. Her har babyen gulpa, sølt mme, sølt sjokolade osv, bruker en klut og ser ikke at det er flekker engang;) Skal jeg vaske sofaen bruker jeg Enjo klut som er til stoff sofaer, funker fett. ;)

Hater skinnsofaer nettopp pga klamme rasshøl og tåfis ;) He he he Pluss at de er iskalde på vinteren og må varmes opp av rompa de for å bli behagelige ;) He he

Skrevet

Skinnsofa er harry, og er det ikke litt ekkelt å tenke på at man sitter på huden til et dødt dyr? Ææsj... :(

Anbefaler at du fikser hygienen på gubben! Evnt er plastikktrekk å anbefale, haha :)

Skrevet

Jeg har en stoffsofa, med avtagbare trekk, som man vaske. Synest det er veldig praktisk , ihvertfall etter at jeg fikk barn og husdyr:)

Gjest irismor
Skrevet

Har stoffsofa, kan ta av trekkene og vasker de på ullprogram. Sentrifugerer de og setter de på igjen halvtørre. Hvis ikke er det et jævla herk å få de på (hvis de er helt tørre).

Blir aldri noe mere skinnsofa her i huset.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg har stoffsofa og angrer ikke. Hatt den ett år nå og den er nøyaktig like fin :) Vi har en sprayflaske med stoffrens så når det kommer flekker fjerner vi dem med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...