Prinsen_til_mamma:) Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Guttungen har di 3 siste mnd vært mye syk, på torsdag var vi ferdig med behandlig av Mycoplasma lungebennelse. I natt fikk han høy feber igjen, har forstastt høy feber, Fikk paracet for 30 min siden, men ligger fortsatt med 40 i feber :/ Han pleier sjeldent å være "syk" når han er syk, er alltid i farta han, men nå orker han ikke engang følge med på tv. Uvant for meg dette her. å i tillegg klager han på at det gjør vondt i nakken. Noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 ring legen med en gang og spør.. når barn klager over vond nakke skla det tas alvorlig.. ikkje for å skremme med det er sånn man merker hjernehinbetennelse, er bedre med en telefon for masse enn ingen telefon. god bedring
mammas skatter <3 Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 (endret) og ikke minst den dårlige allmentilstanden ilag med feberen. god bedring til lillemann Endret 5. februar 2012 av romheg♥ mammas skatt♥
Prinsen_til_mamma:) Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2012 Fikk beskjed om åå se ann en time:/
mammas skatter <3 Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 verste som er å se sa små ha det vondt :/
Prinsen_til_mamma:) Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2012 ja, syns dette er helt grusomt.... første gang jeg har sett han sånn syk....
Rosarose8 Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Hvordan gikk det? Går det bedre med lille gutten??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå