LilleTrille92+maispire Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg var hos moren min i går på middag og etter middagen skulle jeg på do. Når jeg så i papiret lå det akkurat som en "klump" der av hvit/gjennomsiktig gele. Har ikke opplevd noe sånn før. Har selfølgelig opplevd klumpete utflod, men dette var som en klump med gele. Blir litt nervøs, ettersom jeg bare er 27 uker på vei... Noen med egne erfaringer, tips eller råd?
Mamma til tre gutter Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 slimproppen er stor og det er masse.. er mer vanlig at den går litt og litt en at alt kommer for det er masse.. og det er mangen som mister litt lenge før fødsel men da danner det seg ny.. ikkje noke å tenke på
elmaaani Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Slimproppen kommer i mange størrelser, fasonger og farger. Google slimproppen i bilder så kommer det opp et galleri fra forum.snartmamma. Slimproppen kan bygge seg opp igjen, men ville ha nevnt dette for jordmor/fastlege. Min slimpropp gikk i uke 30, og fødsel i uke 32. Bedre å være føre-var dersom du har spm eller er engstelig.
Barn 4 :) Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 min første fødsel for 7 år siden gjikk slimproppen i uke 34 med begynnelde rier men de blei stoppet på sjukehusen samme dag fødte 5 dager etter termin!! bedre og sjekke de enn og risikere noe
magedans Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Ring jordmor for en sjekk. Ellers er kroppen faktisk så fantastisk at den lager en ny slimpropp dersom det var denne som falt ut, og dersom du ikke får premature rier som følge av det Selve slimproppen har vel strengt tatt ikke noe med fødselsforløpet å gjøre, den er kun en barriere
Lillis16 Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har fått tre barn og har nr fire på vei nå. Har aldri mistet noe "slimpropp" som jeg har merket. Men av og til kommer de slimklumper som er seige som tyggis, gjennomsiktige sådan. Ikke så mye at de gjør noe, men de kommer nå. tror ikke de er så uvanlig jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå