Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Kan hende det bare er hormoner, men blir til tider så arg på gubben at jeg har lyst til å skrike... Som dere jo alle vet er det ikke akkurat varmt ute for tiden, vi hører om mange mennesker som fryser ihjel fordi de ikke har råd til varme, vi har både fyrings oven og olje varme, han sitter å klager å klager på at det er så kladt, og da jeg sier vær glad du i hele tatt hat ta over hode og noe å varme opp med du, tenk på de som bor ute i denne kulda. Han svarer: De driter vel jeg i, jeg skal tenke på meg selv og ikke alle andre.. Og begynner å kjefte å smelle på meg bare fordi jeg ber han tenke på hvor bra vi har det i forhold til mange andre.. (ble så lei av sytinga hans, han klager på alt for tia) Ingeting som er bra nok. Sitter oppe til 5 6 om morran å slamrer å slår med dører når han legger seg.. Er det hormonene som går over styr kanskje???
5 søte små blir til 6 Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 på begge to kanksje? hehe. har vært der vi å, helt til vi så det komiske i situasjonen og lo av det. for det er helt idioti. mannen vet jo ikke hva som skjer inni oss og blir irritert over å ikke få ta del i alt sammen. slik forklarte man min det. men som han sa, dere kvinner sovner etter fødselen og det er vi menn som får se og studere,kose oss med babyen når den er født.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 wahhahhaha, du er litt hormonell ja;P om jeg fryser blir jeg dur, og da driter jeg også hvoredan alle andre har det, men er jo bare å fyre opp det:-)
Mamma til 3? Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Hehe, kunne nesten skrevet innlegget selv. Nesten. Da jeg leste det tenkte jeg at du på ingen måte er hormonell, HI, men at det heller er mannen din som er det. Etter å ha lest svarene du har fått må jeg kanskje innse at vi er litt like - gravide og hormonelle som fy begge to
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 For en dust av en mann du bor sammen med. Mannen min og jeg pleier også å skru ned varmen i huset når det er skikkelig kaldt ute, i ren sympati med de hjemløse. I tillegg spiser vi som regel bare et halvt knekkebrød hver til middag. Vi må jo tenke på de sultne barna i afrika. Hvorfor skal vi ha det noe bedre liksom?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Hehehe. Vi også, #5. Og dersom vi fryser og blir sultne, så går vi bare på utsiden og spiser litt snø, for når vi går inn igjen da, så blir vi så varme om hjerte i ren takknemlighet for at vi faktisk kan 'gå inn'. Og så har vi bilder fra Redd barna på veggene, for å bli påminnet om at andre har det verre. Man kan ikke bli sur da, vettu.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Det jeg lurer på, er hvorfor han sitter oppe til kl 5-6? Jobber han ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå