Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Har en datter på 2 år, som jeg hitil nå ha vært alene med. I oktober begynte hun å spørre etter pappaen sin, og jeg tok kontakt med han, og sa at han fikk bestemme seg for om han ville være i livet hennes eller ikke. ( han har tidligere sagt at han ønsker å ha noe med henne å gjøre ). Han sa at han ville, og vi begynte så smått å treffes, slik at min datter fikk bli kjent med han. Det varte i 2-3 uker, før han plutselig ikke kunne, eller var syk, eller kom med andre unnskyldninger. Nå spurte jeg han forrige helg om vi kunne treffes denne helgen. Han sa at han har flyttet 1 time herfra for å jobbe, og nå i fremtiden kommer til å være lite her. Jeg godtok det, men nå plutselig er han her, sammen med sin andre datter. Han har to jenter, en med meg, og en med en veninne av meg. Jeg fikk vite fredag at han var her, har sendt mange meldinger, men ikke fått noe svar. Det skal sies at denne mannen er uansvarlig, lyver mye, er veldig egoitisk, drikker mye.. Rett og slett en unggutt.. Jeg vet at han egentlig ikke vil ha noe med henne å gjøre, men jeg hadde bare ett håp når han så smått begynte å bli kjent med henne. Faen altså, det sårer meg sånn at han ikke ønsker å ha noe med sin egen datter å gjøre.. Jeg har en veninne som er alenemor, men har en far som bryr seg om barnet og vil være med han, og dette passer hun VELDIG godt på at jeg vet, så det gjør jo saken ikke noe bedre at hun sitter der å skryter over det hver dag, mens jeg har en far som ikke gidder å svare meg på meldingene mine ang datteren vår.. Huff, det gjør så utrolig vondt!!! Beklager damer, bare dagens utblåsning...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Helt greit det, er nok ikke enkelt :-( men ikke la ditt håp om et far-datter-forhold utsette datteren din for skuffelse etter skuffelse når han lover og lyver. Ikke at du gjør det nå altså, det skal jeg ikke uttale meg om,men bare et råd for fremtiden ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Har det på noenlunde samme måte, bare at faren til mitt barn, kun har dette ene barnet. Har gitt opp tanken på at far /datter skal få ett normalt godt forhold Men her har det hjulpet på at barnet har andre mannspersoner i livet sitt,nemlig bestefar og onkler. Disse er fantastisk, stiller opp, henter i barnehage, er med på tilstelninger og gjør barnet stolt og glad.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Har du og venninna di barn med samme mann?? Og... prøv å la være å tenke så mye på dette med pappan. Det er hans tap. Vær ei god mor. Kanskje finner du etter hvert men mann som kan bli en god farsfigur for henne
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg vet akkurat hvordan du har det. her har bf kun kontakt med det andre barnet sitt og er ikke interessert i mitt engang....det er sårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå