Staark Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Noen som vil dele erfaringer? Hvor lenge etter kuren ble dere gravide, og hva sa legen? Påvirket kuren barnet eller svangerskapet på noen måte? Følte dere at det var trygt å bli gravid?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Heisann:) Jeg har fått roaccutan-behandling for noen år siden. Mener jeg ble anbefalt ikke bli gravid før minimum et halvår senere eller noe, for stoffet virker i kroppen lenge etter at man har stoppet å ta pillene. Er jo cellegift, så legen min var veldig obs med meg på at det ville drepe alt liv i magen om man ble gravid på dem, derfor måtte jeg ta jevnlige graviditetstester gjennom hele perioden, slik at de var sikre på at jeg ikke var gravid før jeg fikk utskrevet pillene. Ble forøvrig utrolig nedstemt og deppa av dem ,men det er en helt annen sak:) Jeg ville forhørt meg grundig hos legen om jeg var deg:)
Staark Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 Takk for svar! Jeg går på kuren nå, og er ferdig om ikke lenge:) Legen min sier stoffet er helt ute av kroppen 1 mnd etter pilleslutt, og at en graviditet da vil være uproblematisk. (Det er også det som står i nyeste pakningsvedlegg) Ønsker likevel flere meninger, da helst fra folk som også har gått på kuren og blitt gravid etterpå. (Den eneste "bivirkningen" jeg håper på er at fremtidige barn får fin hud )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Oki, om legen sier det, er det nok trygt. Jeg fikk dobbel dose, så er nok derfor det tok lenger tid hos meg. Håper du merker bedring i huden:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Noen som vil dele erfaringer? Hvor lenge etter kuren ble dere gravide, og hva sa legen? Påvirket kuren barnet eller svangerskapet på noen måte? Følte dere at det var trygt å bli gravid? SPøR LEGEN DIN OM AKKRAT DETTE. HER KAN DET BLI MYE HUMBUGG SVAR :-)
Staark Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2012 Noen som vil dele erfaringer? Hvor lenge etter kuren ble dere gravide, og hva sa legen? Påvirket kuren barnet eller svangerskapet på noen måte? Følte dere at det var trygt å bli gravid? SPøR LEGEN DIN OM AKKRAT DETTE. HER KAN DET BLI MYE HUMBUGG SVAR :-) Jeg har snakket med min lege:) Men jeg ønsker å høre om andres erfaringer, deriblant hva de fikk beskjed om av sin lege, hva de selv følte mtp graviditeten etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå