Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Kjøpte meg rockering i går og prøvde den ut for første gang. Jeg har ikke brukt rockering på ca 20 år eller noe, og det tok litt tid, men så fikk jeg sånn høvelig dreisen på det. Men etter hvert begynte det å gjøre skikkelig vondt, og i dag er jeg full av blåmerker! Jeg prøvde å rocke litt i dag også, men det er ikke behagelig kan du si, Må jeg bare holde ut og rocke i dag selv med blåmerker for å bli herdet, eller skal jeg vente litt før det bedrer seg? Hva gjorde dere? Er jo nesten som å herde brysknoppen med amming
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Det er jo viktig å følge instruksjonene som bl.a sier 1-2 minutter maks hver dag første uken, så maks 5 minutter andre uken, 10 min tredje uken og så 20 min etter det. Men ja, du kan rocke med blåmerkene, det bare gjør veldig vondt. Gikk selv inn 5-6 cm om midjen på en måned da jeg brukte min aktivt sist.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Det fulgte ikke med instuksjoner med min, men det virker jo logisk Det skal jeg nok klare å holde ut. Mulig jeg holdt på litt for lenge i går, men jeg brukte litt tid for å få dreisen på teknikken. Får ta det litt gradvis. Takk for tipset.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg begynte også med min rockering denne uka. Startet på torsdag eller fredag. Fikk ikke skikkelig taket på det men prøvde så godt jeg fikk det til i flere små omganger. Igår var det så vondt at jeg klarte ikke og få det skikkelig til hehe Jeg må prøve igjen idag og imorgen og hver dag til jeg klarer litt mer. Fikk heller ikke med instruksjoner, men har også forstått det slik at man bare skal ta ca 1 min de første dagene til man har fått litt dreisen på det og så øke forsiktig. Har hørt at man kan ha vondt og blåmerker i 1-3 uker. Bare det må vel være en motivasjon for å ikke legge den bort når man først har kommet over de ukene hehe
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Her har du et fint program http://iform.nu/tren...6-ukers-program Men du må begynne pent ja, første gangen jeg prøvde både så og kjentes det ut som jeg var overkjørt av en buss første uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå