Gå til innhold

Noen Trondheimsjenter her?


Trondheimiseptember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, spennende:) jeg har termin i midten av september ( tror jeg i alle fall). Det blir barn nr. 2 på meg! Føles ganske lenge til. Men de første ukene har gått fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, september her også. Termin d. 23 :) hvor gamle er dere og har dere barn fra før. Jeg er 26, og har ei jente på 2 1/2. Og så har jeg ei lita engel også. Og nå en liten spire i magen! Kjenner at september kan ikke komme fort nok :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg leste nettopp så fint om din lille engel! Tenker at du må være veldig sterk! Det er så fint at du ser positivt på framtiden - det kan jo være hardt når man opplever noe så tungt. Men så er det jo mye bedre å leve livet sitt fullt ut, og ha glede av alt man kan glede seg over, enn å bare leve halvhjertet og miste enda mer. Det betyr ikke at man glemmer. Jeg er 28, og har en fin 3-åring fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg leste nettopp så fint om din lille engel! Tenker at du må være veldig sterk! Det er så fint at du ser positivt på framtiden - det kan jo være hardt når man opplever noe så tungt. Men så er det jo mye bedre å leve livet sitt fullt ut, og ha glede av alt man kan glede seg over, enn å bare leve halvhjertet og miste enda mer. Det betyr ikke at man glemmer. Jeg er 28, og har en fin 3-åring fra før.

 

Enig med deg at man ikke skal glemme, men leve videre og leve fult for de barna og de meneskene man har rundt seg!

( mista min mor og søster da jeg var 10, og min far gjorde alt annet enn å takle dette på en bra måte! jeg vil ikke gå i hans fotspor! jeg vil være der for min familie! )

 

Og så er jeg veldig for at slike temaer ikke skal være tabu belagte! for det er da mennesker lider, når de må gå rundt med en slik sorg heilt alene!

 

Mathilde er en del av familien, hun gikk bare bort før vi ble ordentlig kjent med ho.. men hun vil alltid være en del av oss. vi har laget bilde album med familie bilder hvor hun er i magen, gleden vi hadde med ho er viktig :) og så er der bilder fra begravelsen.. tror dette album kommer til å hjelpe oss mye den dagen Emilie spør om Mathilde. :)

 

Så koselig at du skal ha nummer 2 :) gleder meg til Emilie får en søsken :) blir stas, og det gjør det sikkert for din 3 åring også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og venter nr 7 <3 fikk førstemann da jeg var 18. Han blir 18 i år, har så tvillinger som er konfirmanter i år, har ei jente som blir 12 i sommer, ei som blir 8 i mai og en gutt på fem. Så et flott hjerte som dunket på u.l i dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk <3

Godt å få en slik reaksjon! :)

Barna ønsket seg en lillesøster eller lillebror, hadde ikke trodd de skulle få det, men veldig glad for det nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...