Gå til innhold

steder å anbefale for UL i Oslo?


pingping

Anbefalte innlegg

Tenkte å dra på UL for å sjekke nakkefold når jeg er i uke 11-13. Med nummer 1 dro vi til Volvat, men vi var ikke så fornøyd der. Noen som har noen anbefalinger for UL i Osloområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo akutten er helt ok. Ikke så dyrt heller.

Er du medlem i obos så får du noe i rabatt:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt rundt om oslo city legesenteret... virker som det er blandede meninger om det da. Har selv lyst å dra rundt uke 12, og virker så lettvint å bare dra innom der.. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Oslo City Legesenter med førstemann, og var veldig fornøyd der. Var hos ei som heter Linda, og hun var flink, hyggelig og flink til å vise og forklare bildene.

 

Kommer nok til å dra dit denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! Ser at Familieklinikken på Majorstuen også er en mulighet. Fin hjemmeside og vet om noen som har vært fornøyd med akupunktur der. Har noen erfaring med ultralyd der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldinger! Ser at Familieklinikken på Majorstuen også er en mulighet. Fin hjemmeside og vet om noen som har vært fornøyd med akupunktur der. Har noen erfaring med ultralyd der?

 

Jeg har vært på familieklinikken på majorstuen på Ul to ganger. Veldig fornøyd. Hun tar seg god tid og en føler seg veldig velkommen. Kan anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...