Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg skal kjøpe meg nye bil og har dette sete. Jeg er ikke helt sikker på hva slags bil jeg skal kjøpe enda pga jeg er litt bekymret på plassen dette sete tar. Noen som har noen erfaring med dette setet og plass og i tilfelle hvilken bil passer best?
respektatauten Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Hvor det passere best vet jeg ikke, men vi hadde vårt i en polon og det gikk greitt selv om det er en veldig liten bil.. hadde også plass til emmaljunga Excel samtidig, så jeg vil tro setet fungerer greitt i de fleste biler hadde det bakovervendt og festet med isofix forresten.. må legge til at det passer bedre i vår nye passat da.. både setet og vogna;)
holahopp Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Fikk passasjeren i forsete grei plass i polo? Hvis du hadde sete bak der da...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Vi har det setet, og har både en polo og en Volkswagen stasjonsvogn. Og må innrømme at jeg synes det begynner å bli trangt i poloen. Det går selvsagt, men som passasjer sitter man ikke så veldig behagelig.
respektatauten Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg fikk grei plass, men har ikke så lange ben da.. mannen syns det ble trangt og foretrakk å kjøre i stede for å sitte på. Og på lang langtur var det litt dårlig plass til å strekke seg ut, men det fungerte egentlig helt greit i nesten to år, så om du ikke er veldig langbeint og er forberedt på å ha liten bil så går det fint om du ønsker det vi bytta fordi vi fikk en liten til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå