Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Skal på jobbintervju på tirsdag.. Kan dere hjelpe meg med noen 'vanlige' spørsmål, jeg bør forberede meg på? Dette er en stilling som seniorrådgiver, så det er forholdsvis høyt kompetansenivå..
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Les litt om stedet du har søkt, og planlegg et par spørsmål, gjerne om noe faglig eller arbeidsmiljøet. Ellers blir du nok spurt om positive/negative sider ved deg selv. Kan hende du blir spurt om dine siste arbeidsforhold. Pass på å ikke si noe stygt om tidligere sjefer o.l. Ellers stell deg, kle deg pent, men ikke utfordrende, vær interessert og smil masse! Lykke til
Gjest overlord Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Kan du gi en kort presentasjon av deg selv? Hva er dine sterke sider? Hva er dine svake sider/forbedringspotensiale/utviklingsområder? Hva vet du om oss? Hvor ser du deg selv om 5 år? Hva kan du tilføre oss? Hvem er du i en gruppe? Har du vært involvert i konflikter? Hvordan taklet du det? Hva er dine interesser? Hvorfor har du søkt denne stillingen? Hvorfor skal vi velge deg? Hva blir du stresset av? Hvordan reagerer du på stress? Hva er viktig for deg på et arbeidssted? Hva motiverer deg? Kan du komme med et eksempel på noe du har mislykkes med i jobbsammenheng? Hva lærte du av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå