Gå til innhold

Moren og babyen som ble funnet døde i sverige .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke helt fått med meg hva som skjedde med de, var det sånn at moren døde av sykdom ? Hva da med den lille babyen, døde den også av sykdom ? Fikk så vondt når jeg leste det for et par dager siden, men jeg skjønte ikke helt hva som hadde skjedd.... Tenker da om babyen har ligget lenge alene uten moren sin, men det har de kanskje ikke funnet ut, eller skrevet noe om .... Utrolig trist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsto det som at barnet sultet ihjel ved sin døde mor.

Orker ikke tenke så mye på det, er så fælt.

Skrevet

Sannsynligvis har moren dødd av sykdom og barnet har sikkert ikke klart seg alene i en uke..., tenker jeg, men det har de vel ikke helt sikkert funnet ut av enda..

Skrevet

Uff, dette har kvernet rundt i tankene mine siden jeg leste det.. Tenker på den stakkars 9 måneder gamle babyen som sikkert har ligget og skreket av sult og tørste i flere dager før den døde. :( Det gjør vondt langt inn i sjela når jeg tenker på det. :(

Skrevet

Uff, dette har kvernet rundt i tankene mine siden jeg leste det.. Tenker på den stakkars 9 måneder gamle babyen som sikkert har ligget og skreket av sult og tørste i flere dager før den døde. :( Det gjør vondt langt inn i sjela når jeg tenker på det. :(

Uff, det er akkurat slik det har vært hos meg... Hadde nesten "håpet" babyen også hadde død av sykdom omtrent samtidig som moren, men det sier vel seg selv at det er lite sannsynlig.... Uff, så ille.....

Hi

Skrevet

Ja, jeg har også "håpet" det, men mest sannsynlig er det jo ikke det som har skjedd. :( Jeg synes jo det var grusomt når min baby gråt i fem minutter, så det er helt forferdelig å tenke på! :( :( Stakkars, lille fortvilte jenta. Så fælt hun må ha hatt det!

Skrevet

helt forferdelig!!! Håper det finnes en himmel når jeg hører om slike ting!!!

Skrevet

Uff, dette er min store skrekk de gangene jeg er aleine med barn (som ikke klarer seg selv)... at jeg skal av en eller annen årsak dø, og ingen skjønner noe før det er for sent for det lille barnet, så det bare må være der helt hjelpesløst og sakte men sikkert pines og til slutt dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...