Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er livredd... Noen som har vært igjennom rettsak før, jeg er livredd for å miste ungen min. Lille ungen min Kjenner jeg føler meg helt desperat! Dette klarer jeg ikke. Han begrunner det med at jeg er humørsjuk, og at han er veldig glad i henne.. Angrer på livet med denne mannen.. Han er jo ikke frisk
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Det skal faktisk en del til for at mor mister hovedomsorgen her i landet. Og at du er humørsyk (og uten bevis) er ikke et grunnlag for det. Retten måler heller ikke hvem som er mest glad i ungen. Dette klarer du!!! Det er ikke rart at du er livredd, men ikke la xn skremme deg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Nå vet jo ikke jeg annet enn akkurat det du skriver.. Men tror du ikke han føler at du har tatt barnet fra han? Selv om han er far så vil kanskje han også ha barnet like mye som du vil. Jeg skjønner at du er redd for å miste hovedomsorgen, men han har det sikkert ikke noe særlig han heller. Det er så rart det der, med en gang vi leser om en far som vil ha hovesomsorgen er han litt av hvert, truer o.l. Men stikker han fra ansvaret/ikke er der så ofte er han alt mulig rart da også. Uansett blir det jo feil. Når man går fra hverandre så må man bare komme frem til en løsning som fungerer for BARNET !!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Dette klarer jeg helt klart Og det du skriver om fedre som ikke blir tatt på alvor som mødre. I mitt tilfelle, så har jeg et veldig sykt barn, han har ikke vist noen interesse til nå, men skal plutselig ha hovedomsorgen når det er snakk om at vi går fra hverandre, hvilket det var han som ville. Nei, han skal ikke ta fra meg ungen min, og han har ingen rett til å si sånt, hadde han vært interessert nok i starten hadde jeg skjønt det. Men han kan jo ikke navnet på legen hennes engang..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Dette er grunnen til at jeg ikke går fra mannen her og. Hver gang vi/jeg er inne på temaet om at dette ikke går setter han i gang og planlegger at han skal ha hovedomsorg. Jeg greier ikke å ha barnet kun annenhver helg og da.. Barnet er halvannet år. Han er en god far men en elendig ektemann - redd han vinner frem fordi han har jo like mye rett på barnet som meg i tillegg drikker han mye og er redd han skal drikke så mye at han ikke hører barnet, sovner fra det slik at han skader seg osv.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Hvis det eneste han har på deg er at du er humørsyk så kommer han ikke særlig langt;) Tipper han bruker dette mot deg uten å egentlig mene det. Er det derimot slik at den ene (enten mor eller far) sliter med noe som påvirket omsorgsevnen for barnet så kan dene ene parten "vinne" i retten, jeg sier "vinne" fordi det skal veeeeldig mye til at den ene parten ikke får noe som helst omsorg for barnet sitt! Da prater man alvorlige ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå