Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Nå bruker vi den hvite enkle sengekanten fra Princessbutikken, men den bare "ramler" ned i kantene... Jeg er intr. i en sengekant som holder seg stiv og samlet rundt madrassen. Den bør passe både store og små "sprinkelbarn" og kunne gå i arv til neste barn.. Ideer?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Den man får kjøpt på kid! Den er tjukk og stiv og holder seg oppe (det høres jo ut som jeg snakker om noe helt annet enn en sengekant her da men..) Den er hvit, med noe mønster greier på som også er i hvitt, så; helt hvit
Guttaboys Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har en fra babyshop. Den er litt tjukk og myk, og så høy at den holder seg oppe. Den ene siden er hvit med figurer på; grønt og blått går igjen. Den andre siden er lysegrønn. Finnes i rosa også. Ganske dyr, 550 eller no... men jeg måtte bare ha den:)
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Barnas hus har en stripete hvit/lysebrun. Delikat og stiv:)
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Denne synes jeg er god: https://www.flust.no/barn-og-baby/barneutstyr/sengetoey/babytrold-trold--co-sengekant-lux/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå