Gå til innhold

Vi skal kjøpe ny TV... Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten TV av den gamle typen, og har nå i lengre tid tenkt på å kjøpe oss en ny. Har vært og tittet i butikker flere ganger, men blir egentlig bare forvirret... For hva skal vi egentlig kjøpe? Hva er viktig av funksjoner og hva blir aldri brukt? Hvilken type (LCD/plasma osv.) er best? Hva slags merke er best? Smart-TV trenger vi det? Jeg er fullstendig forvirret... Det eneste jeg er sikker på, er at vi ikke trenger 3D...

Hadde egentlig tenkt å legge oss rundt 5000-6000 kroner, men så at en testvinner var smart-TV og kostet 9990,- Lurer på om vi burde strekke oss til det... Er smart-TV fantastisk, og blir det brukt?

Selv ser jeg lite på TV, men kunne tenke meg mulighet til å ta opp filmer/programmer som går når jeg ikke har mulighet, og se senere - men vet at det også finnes dekodere som gjør dette. Mannen elsker å se på TV, og det samme gjør ungene... Mannen har kjempebra stereoanlegg (hjemme-kino-type som vi har brukt med prosjektor tidligere), så jeg antar at jeg også ville begynne å se mer på filmer med en bedre TV...

Trenger tips! Hva har dere kjøpt? Er dere fornøyde? Hvilke funksjoner er viktige, hvilke er uvesentlige osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Led-TV er det siste :) Bra TV.

Jeg har LED og LCD selv, og er meget fornøyd med begge.

Plasma har den dårlige egenskapen at dersom noe står som stillbilde for lenge, så brenner det seg inn i skjermen.

Skrevet

Sjekk på www.lydogbilde.no de har tester på det meste.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har en Samsung LCD som jeg er svært fornøyd med.

Samsung er et merke som har kommet seg opp og frem og som leverer svært gode produkter.

Valgte LCD og ikke plasma av årsaker som #2 nevner.

Skrevet

Vi har samsung led tv i 6-serien. Det er en smart tv. Vi har leid film med den, men ikke så mye annet enda. Den er veldig gunstig om du er canal digital kunde f.eks, da du ikke trenger dekoder i tillegg. Den kostet rett rundt ti tusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...