Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 jeg er helt stappfull av vann i kroppen..og nå er det bare noen dager til babyen kommer..men jeg lurer veldig på hvor lenge man har vann i kroppen etter at man har født. noen som vet eller??
mamma*** Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Jeg og! Har elefantbein (3 uker igjen til termin). Jeg har hatt det før, og da bare forsvant det med fødselen Gikk ned alt jeg hadde lagt på meg hele svangerskapet innen en uke. Mest vann. Merkelig følelse
robhen Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 ohhh det håper jeg jeg også gjør...jeg har også vannvittig store bein. og det dunker hele tiden. jeg håper virkelig det forsvinner fort ja. lurer på om det er pga vannet jeg føler meg så stor...liksom litt sprengt. gruusomt..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Jeg hadde masse vann i kroppen forrige gang, og gikk ned 9(!) kg. på de 9 dagene jeg lå på sykehuset. Hadde kateter etter fødsel, (hastekeisersnitt) - gikk en del væske i de posene der + sikkert en del svette, hva vet jeg Borte blir det i hvertfall!
SuperMoM <3 Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Nå sist så forsvant ikke det i det hele før jeg begynte på vanndrivende tabletter. Jeg ammet ikke,så da gjorde det ingenting at jeg starta på de. Det hadde derimot gått nesten en måned uten forandring i beina og bare det å stryke over leggene mine var svært smertefullt,så blir å kjøpe inn de denne gangen her også siden jeg heller ikke skal amme nå.
VinterSol+2 Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Tok tre mnd med førstemann! Fikk ikke vann i kroppen før siste mnd, og så dagene før fødsel sa det blopp og rett i 3 i ødem! Dagen for fødsel lo jordmor da hun tok av meg crocksa.. Hahaha... "det der vil bli verre før det blir bedre!" sa hun, og hadde rett. Etter tre mnd, var vannet plutselig vekk, og det var fantastisk å ha ankler igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå