Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Plutselig gikk det opp for meg at jeg skulle hatt mensen for snart en UKE siden. Sist mensen var 31 desember. Hadde sex første blødningsfrie dag, kondomen sprakk og vi kjøpte angrepille for å være sikker. Et par dager etter angrepille fikk jeg en liten blødning som var som en liten mensen, varte noen få dager så gikk det over. Har vært småkvalm de siste dagene, men har faktisk ikke tenkt over det før jeg i dag oppdaget at jeg skulle ha hatt mensen for 6-7 dager siden. Jeg rakk selvfølgelig ikke apoteket og de hadde sluttet å selge graviditettest på butikken. Så må vente helt til mandag. Har jo et lite håp om at det ble litt kluss pga angrepillen og den lille blødningen jeg hadde noen dager etter. Men så tenker jeg, kan det ha vært festeblødning? Går helt i surr i hodet mitt nå altså. Dette blir tette barn, minsten rekker akkurat å bli 1 år før babyen kommer (hvis jeg er gravid da) og i tillegg har vi en som akkurat har fylt 3 når han igjen blir storebror. Vi kommer til å møte sterk motstand i familien og jeg vet mange vil råde oss til abort. Det er så mye annet som skjer nå for tiden, er i en så vanskelig periode. Og jeg jenner jeg får helt panikk av å måtte omstille livet vårt på nytt. Jeg er rett og slett ikke klar, og helsa mi er heller ikke på topp. Takk for at dere leser, godt å få tømt hode litt...
Gjest 00000 Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Hvis minste barnet ditt er ca 3 mnd, så er ikke mensen stabil enda. å du tok angrepillen, så jeg betviler at du er gravid
Magia Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har tatt angrepiller et par ganger før, og hver gang har det rota litt til i syklusen min. Så ikke ta sorgene på forskudd, ikke sikkert du er gravid! Lykke til uansett utfall. Håper du finner en løsning om du skulle være gravid!
elskerlivet Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Off...vet ikke hva jeg skal si..kan selvsagt være kluss pga. angrepillen. men KAN jo også være at du er gravid... dette er det i tifelle bare du og mannen din som bestemmer. Ikke fortell det til noen før dere hsr tatt en avgjørelse..så slippet du all synsing fra andre. Men dere vil klare 2 små om det blir sånn, man klarer det man får, selv om det selvsagt også vil bli tøffe tider i starten. Vil bare gi deg en klem. Dette klarer du! Hvor bor du foresten, jeg har en graviditetstest her...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Hvis minste barnet ditt er ca 3 mnd, så er ikke mensen stabil enda. å du tok angrepillen, så jeg betviler at du er gravid Minsten rekker akkurat å fylle et år, 6 mnd nå. Jeg vil ha termin to mnd etter et årsdagen hvis jeg er gravid Jeg fikk igjen mensen 1 mnd etter fødsel og den har vært regelmessig til nå i allefall Men har jo et håp om at angrepillen har klusset den litt til. Som sagt er det bare jeg som har en hel hau med tanker i hodet mitt og ingen å snakke med. Skulle så veldig ønske jeg hadde en test jeg kunne tatt Nå. takk for at du leste HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Off...vet ikke hva jeg skal si..kan selvsagt være kluss pga. angrepillen. men KAN jo også være at du er gravid... dette er det i tifelle bare du og mannen din som bestemmer. Ikke fortell det til noen før dere hsr tatt en avgjørelse..så slippet du all synsing fra andre. Men dere vil klare 2 små om det blir sånn, man klarer det man får, selv om det selvsagt også vil bli tøffe tider i starten. Vil bare gi deg en klem. Dette klarer du! Hvor bor du foresten, jeg har en graviditetstest her... Takk for svar, klarer nok å vente til mandag, det skal gå greit. Vi kommer til å beholde uansett. Det er vi sikre på. Det kommer til å bli tungt for oss, spessielt meg siden jeg sliter med store smerter grunnet sykdom, men skal klare det hvis jeg må Godt å høre andre har fått surr etter angrepillen da satser vi på det, puster litt lettere nå i allefall. Får bare vente til mandag, eller kjøre en time til et søndagsåpent apotek i morgen, får prøve å overtale mannen HI
Gjest 00000 Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Hvis minste barnet ditt er ca 3 mnd, så er ikke mensen stabil enda. å du tok angrepillen, så jeg betviler at du er gravid Minsten rekker akkurat å fylle et år, 6 mnd nå. Jeg vil ha termin to mnd etter et årsdagen hvis jeg er gravid Jeg fikk igjen mensen 1 mnd etter fødsel og den har vært regelmessig til nå i allefall Men har jo et håp om at angrepillen har klusset den litt til. Som sagt er det bare jeg som har en hel hau med tanker i hodet mitt og ingen å snakke med. Skulle så veldig ønske jeg hadde en test jeg kunne tatt Nå. takk for at du leste HI Ja, håper at angrepillen har klusset til mensen siden din er regelmessig. Prøv å ikke tenk så mye på det, sikkert lettere sagt enn gjort. Har dere søndagsåpne butikker? Der har de sikkert graviditetstester
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Hvis minste barnet ditt er ca 3 mnd, så er ikke mensen stabil enda. å du tok angrepillen, så jeg betviler at du er gravid Minsten rekker akkurat å fylle et år, 6 mnd nå. Jeg vil ha termin to mnd etter et årsdagen hvis jeg er gravid Jeg fikk igjen mensen 1 mnd etter fødsel og den har vært regelmessig til nå i allefall Men har jo et håp om at angrepillen har klusset den litt til. Som sagt er det bare jeg som har en hel hau med tanker i hodet mitt og ingen å snakke med. Skulle så veldig ønske jeg hadde en test jeg kunne tatt Nå. takk for at du leste HI Ja, håper at angrepillen har klusset til mensen siden din er regelmessig. Prøv å ikke tenk så mye på det, sikkert lettere sagt enn gjort. Har dere søndagsåpne butikker? Der har de sikkert graviditetstester Er et apotek i byen som er søndagsåpen, vi bor utenfor byen, tar en time å kjøre. Men vurderer å be mannen om å kjøre dit i morgen så jeg kan få et svar. HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 wow! som om jeg skulle skrevet dette selv!! (negativ test idag,heeldigvis),men føler meg virkelig gravert(ømme pupper,stikkinger ilyskene, litt uvel..) og minsta er 5mnd... storesøsterheldigvis snart 4.. meen, 20kg for mye,dårlig helse,ikke noe jobb å gå tilbaketil.. hjelp den månedlige tanta er hjertelig velkommen!!! Lykke til! Håper din test er like blank som min..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 wow! som om jeg skulle skrevet dette selv!! (negativ test idag,heeldigvis),men føler meg virkelig gravert(ømme pupper,stikkinger ilyskene, litt uvel..) og minsta er 5mnd... storesøsterheldigvis snart 4.. meen, 20kg for mye,dårlig helse,ikke noe jobb å gå tilbaketil.. hjelp den månedlige tanta er hjertelig velkommen!!! Lykke til! Håper din test er like blank som min.. Jeg skal etter planen begynne å studere til høsten, men det spørs det nå Så har ikke noe jobb jeg heller, og ikke har jeg krav på permisjonspenger siden jeg valgte å forlange permisjonen med første så ble jeg gravid mens jeg var i perm og det kan se ut til at det skjer en gang til . Hehe, jeg har også 20 kg for mye :/ Hvor mange dager er du over? I følge terminkalkulatoren er jeg 5 uker på vei nå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå