Gå til innhold

Hvilken MME liker babyen deres best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må prøve meg fram, for hun hater visst NAN :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hatet Nan han også, jeg begynnte å gi hipp eco, går ned på høykant! min ble fullammet i 5 mnd, så kansje den minner mer om mm :/

Skrevet (endret)

Gjorde ett forsøk med Nan når hun var 5 uker gammel. Om det var Nan eller flaska hun ikke godtok er ikke godt å si. Men når jeg prøvde igjen dagen etter med Hipp og Mam flaske gikk det helt fint. Og siden er det Hipp vi har brukt.

Kom forresten på at jeg måtte gi henne Nan for et par uker siden(hadde glemt å kjøpe Hipp og på den søndagsåpne butikken hadde de bare Nan), men den godtok hun IKKE.

Endret av Babyønske - har 2 små gull
Skrevet

Her er det holle som brukes. Hun spyr opp de andre merkene :/

Skrevet

Her fungerte ikke Nan heller. Har ikke orket å prøve igjen. Fikk tips om Semper, BabySemper. Den funger veldig fint her.

Skrevet

Takk for svar!

Hadde kjøpt småpakker med Semper og Eco Hipp.

Prøvde Hipp i kveld og det gikk ned :-)

Må sies at jeg også investerte i en Tommee Tippee flaske i dag, mulig den gjorde susen også...

Skrevet

Alle supermarked MMEene inneholder palmeolje

Skrevet

Blir så sørgelig lei av hysteri!

Ja, VELDIG mange matvarer inneholder palmeolje, og MME og barnemat inneholder svært små mengder.

Har absolutt INGEN betenkeligheter med å bruke "supermarked MME".

det de selger på helsekosten smaker jo dritt, så da hjelper det ikke hvor "sunt" det er.

Er det samme med økologisk mat. De klarer ikke å bevise at den maten er sunnere enn uøkologisk.

Men fanatikerne bruker penger i fleng på dårlig frukt feks.

Skrevet

Det selges i butikken fordi ikke alle kan amme og da må babyen få den næringen som trengs. Hadde det vært så store mengder med pamleolje at det ville være farlig for barnet hadde det blitt tatt av markedet. Og hvordan mener du at man skal skjerme barnet for palmeolje resten av livet? Jiiises, jeg kjenner jeg begynner å bli lei av alle som skal være redd det ene og det andre hele tiden. Det er jammen meg ikke mange alternativer her lenger, hvis man skal styre unna alt som er "farlig".

Jeg på min side brukte nan først, men gikk over til collett fordi den var mildere for magen til minsten.

Skrevet

Her går det i nan ha1 fordi lillepia har vondt i magen, håper å gå over på va

vanlig "supermarked-mme" etterhvert når magen blir bedre :)

Skrevet

Blir så sørgelig lei av hysteri!

Ja, VELDIG mange matvarer inneholder palmeolje, og MME og barnemat inneholder svært små mengder.

Har absolutt INGEN betenkeligheter med å bruke "supermarked MME".

det de selger på helsekosten smaker jo dritt, så da hjelper det ikke hvor "sunt" det er.

Er det samme med økologisk mat. De klarer ikke å bevise at den maten er sunnere enn uøkologisk.

Men fanatikerne bruker penger i fleng på dårlig frukt feks.

Er delvis enig med deg, er også lei dette hysteriet. Eneste jeg er uenig med deg i er helsekosten sin babymat, den er god synes jeg ;p

Når sykehuset bruker NAN og Colett så ser jeg heller ikke problemet med palmeoljen. Blir den fjernet er det også greit, men når man finner olje lik palmeoljen i MM så ser jeg ikke problemet med å ha det i MME.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...