Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er 17 uker på vei og magen vokser. Men foreløpig er det ikke en skikkelig gravid-mage, den er bare stor, og jeg ser bare tjukk ut. Føler meg ikke noe fin i det hele tatt. Har nok ikke blitt noe tjukkere egentlig, for vekta er fremdeles på minus 4 kilo, men likevel... Skulle ønske jeg fikk en skikkelig gravidmage i stedet
Underveis --> Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Her kom det ikke noe som kunne ligne en gravidemage før jeg var godt over 20 uker. Det var først ved 7 mnd omtrent at det ikke var noen tvil om jeg er gravid. Var slik med førstemann også. Noen får mage med en gang. Jeg bærer de langsetter og ser bare ut som om jeg har lagt på meg en gooood stund ;-) Magen kommer! ... og så blir du dritlei den også, for da er den bare i veien ;-)
[email protected] Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 sånn hadde jeg også det! ikke var jeg normal, ikke så jeg gravid ut, jeg følte meg rett og slett bare tjukk!! Grein for at jeg ikke fikk på meg klær Men det går over, er først nå etter uke 30 jeg har fått skikkelig gravidmage og den er i veien HELE tiden!! Så bare vær glad for at du slipper unna magen så lenge du kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå