Gå til innhold

Jo Nesbø: Gjenferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så intervjuet med Jo Nesbø på Senkveld for en stund tilbake? Der sa han noe kryptisk, om at en "pekepinn" på om Harry Hole dør eller ikke, kan finnes av den oppmerksomme leser rundt et spesielt sidetall i boken... Noen som husker hva slag sidetall dette var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som så intervjuet med Jo Nesbø på Senkveld for en stund tilbake? Der sa han noe kryptisk, om at en "pekepinn" på om Harry Hole dør eller ikke, kan finnes av den oppmerksomme leser rundt et spesielt sidetall i boken... Noen som husker hva slag sidetall dette var?

Nei, men dersom Harry Hole overlever, blir det bare for dumt. Bøkene ble for mye cowboy etter "Snømannen". Man skal stoppe mens leken er god, før underholdende krim går over til å bli teit.

Skrevet

Nei, men dersom Harry Hole overlever, blir det bare for dumt. Bøkene ble for mye cowboy etter "Snømannen". Man skal stoppe mens leken er god, før underholdende krim går over til å bli teit.

Gjenferd er faktisk ganske anderledes enn de andre bøkene synes jeg. Mer rolig liksom, så jeg ble positivt overrasket over boken.

Men jeg vet ikke hvilket sidetall det er snakk om, er en stund siden jeg leste boken også så jeg husker ikke akkurat når i boken det begynte å ane meg hvordan slutten ville bli.

Skrevet

Mener å huske at det ble nevnt rundt ca 300. Tror det har med scenene i leiligheten på slutten å gjøre.

Men jeg skjønte det ikke....

Skrevet

Det er en stund siden jeg leste den, men liker godt Harry Hole og håper det kommer flere bøker:)

Min spådom er at han ender opp med Rakel til slutt... de går hånd i hånd inn i solnedgangen, og mimrer over gamle dager... he he he...

Skrevet

Det er en stund siden jeg leste den, men liker godt Harry Hole og håper det kommer flere bøker:)

Min spådom er at han ender opp med Rakel til slutt... de går hånd i hånd inn i solnedgangen, og mimrer over gamle dager... he he he...

Sikker på at det er riktig bok du har lest? ;)

Skrevet

Jeg tror greia var at rotta hørte hjertet slå. Så vi vet jo ikke om han døde eller ikke i den leiligheten

Skrevet

Ja, lest Gjenferd.... men her snakker jeg om hvordan det ender til slutt... forhåpentligvis kommer det fler bøker;) de er jo skapt for hverandre....

Skrevet

Ja, lest Gjenferd.... men her snakker jeg om hvordan det ender til slutt... forhåpentligvis kommer det fler bøker;) de er jo skapt for hverandre....

Kanskje Nesbø faktisk ikke har bestemt seg enda, å derfor skrevet så tvetydig omkring Harry....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...