Gå til innhold

Var dette litt overdramatisk av mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er ikke redd for å si hva han mener. Og det gjorde han heller ikke da han og gutten vår på halvannet var i svømmehallen.

Gutten vår sto i et halvt minutt og lukket en skapdør i garderoben opp og igjen. Da kommer det fra andre siden "Shhhhhhh"

Mannen min sa til guttungen at han måtte slutte å "bråke", men han sluttet ikke med en gang.

Da kommer denne mannen rundt å kjefter på mannen min og sier "Kan du få den ungen til å være stille"

Da sier mannen min at man må regne med litt bråk når man er på en offentlig plass og ba han om å reise til helvete.

Det var kanskje litt overilt, men makan altså.

Det skal også sies at denne mannen skulle bare kle på seg ytterklær så dro han. Han var der inne i maks fem minutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok. Forståelig reaksjon

Skrevet

Niks! Synes bare det er fint når noen tar det viktige samfunnsoppdraget det er å sette idioter ettertrykkelig på plass :)

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Jeg synes mannen din reagerte riktig, bortsett fra kommentaren om å reise til helvete.

Skrevet

Man ber ikke andre voksne mennesker om å dra til helvette. Det er mangel på grunnleggende respekt for andre.

Skrevet

Jeg syns mannen din reagerte riktig. Men kommentaren med å dra til helvete var overdramatisk, og gjorde egentlig bare at han tapte igrunn...

Skrevet

Helt greit at han reagerte, men han kunne passe språket sitt generelt synes jrg, og særlig foran guttungen.

Skrevet

Synes han reagerte helt riktig jeg. Noen ganger så må bare idioter settes på plass. :)

Skrevet

Synes han reagerte helt riktig jeg. Noen ganger så må bare idioter settes på plass. :)

Hahaha:) Sånn sier vi nordlenninger hvertfall:) Bra han satt han på plass.

Skrevet

Helt fint å sette sånne folk på plass.

Men man ber ikke andre om å dra til helvete. Da synker mannen din like lavt som den andre idioten.

Skrevet

Unnskyld meg, men det burde vært unødvendig at den mannen måtte si fra.

Får da jammen lære ungene hva som er tillatt og ikke, og å slamre med skapdører er IKKE en av dem!

Makan til fjottete mann du har, men uttalelsen hans viser jo at hans foreldre ikke la sjelen sin i oppdragelsen heller...

Hilsen nordlending

Skrevet

Får da jammen lære ungene hva som er tillatt og ikke, og å slamre med skapdører er IKKE en av dem!

Makan til fjottete mann du har, men uttalelsen hans viser jo at hans foreldre ikke la sjelen sin i oppdragelsen heller...

Hilsen nordlending

Javisst. Absolutt alt dumt eller ubetenksomt man gjør som voksen kan spores tilbake til foreldrene og oppdragelsen. Voksene mennesker tar aldri valg for seg selv.

En venn av meg banner mye. Faren hans er prest, og jeg har aldri hørt det bli bannet i det hjemmet. Men det kan selvsagt være at de sparte de saftige glosene til de var alene hjemme!

Skrevet

Hilsen nordlending

Hva med å la barn være barn? Og la de få utforske verden på sin måte? Hadde ikke brydd meg litt engang om jeg måtte stå rett ved siden av ungen imens han holdt på! Det er ett barn!

Kjempe bra at mannen din reagerte. Synes det er kjempe flott jeg!

Skrevet

Helt på sin plass å si i fra. Idiotisk å bli sint på et lite barn på en offentlig plass, så pass må man tåle.

Han kunne kanskje valgt noen litt mildere gloser, men men alt kan ikke være så veloverveid til en hver tid.

Skrevet

Det er ikke greit at barna gjentatte ganger slamrer med garderobeskapene - skapene er laget av metall ikke skumgummi. Jeg er selv finnmarking, men synes det å be noen om å reise til helvete er langt over kanten. Det er ikke noe vi sier hele tiden, vi har da folkeskikk vi også :P Tror egentlig mannen din bør lære å beherske seg.

Skrevet

Jeg syns det var ekstremt av mannen din å be en annen om å dra til helvete, spesielt foran sin halvannet år gamle sønn. Han bør lære å beherske seg.

Om mannen din sier at ungen sto og åpnet og lukket en skapdør i 30 sekunder, så kan jeg love deg at ungen sikkert sto og slamret med døra i nærmere et minutt. Jeg hadde også blitt irritert om noen lot barna sine stå og smelle med skapdører i garderoben uten å si fra til dem, spesielt om de kun hadde med seg dette ene barnet (skjønner jo at det hadde vært verre om han hadde hatt med seg f eks en baby i tillegg som han hadde sitt fulle hyre med). Fri barneoppdragelse kan gå altfor langt.

Skrevet

Hvorfor er det enkelte foreldre som ikke klarer å holde styr på ungene sine?

Ikke greit at ungen fikk stå og bråke slik uten at foreldrene sier i fra.

Han er også på offentlig plass og må lære seg å ha kontroll på barna.

Og å oppføre seg slik mot noen som faktisk sier i fra til slike foreldre viser bare hvilken idiot du er gift med.

Si fra til ungene deres selv HI at slik oppførsel er ikke ok.

Skrevet

en god grunn til at jeg ikke liker nordlendinger....og folk som banner tar jeg ikke seriøst....det er så stygt å høre på.

Skrevet

en god grunn til at jeg ikke liker nordlendinger....og folk som banner tar jeg ikke seriøst....det er så stygt å høre på.

Akkurat som alle oss Nordleninger banner. Det er nok mindretallet og jeg regner med du aldri har vært der.

Skrevet

Hadde han bare sagt den første delen av setningen hadde det vært tipp topp, men man ber ikke noen dra til helvete bare fordi de ikke er vant til unger...

Skrevet

Jeg hadde selv ikke klagd på andres barn, ved en sånn bagatell. Men ved slike tilfeller gjør jeg meg mine tanker når barna får lov å holde på sånn.....Mine hadde aldri fått stått og slamret med ei skapdør et halvt minutt. Dette, fordi vi er på en offentlig plass, der man skal respektere andre som er i samme rom. Og hensyn er noe barna må lære.

Greit nok at mannen din svarte han som klagde, men å be han dra til helvete var direkte latterlig. Mannen din ble utvilsomt den tapende part her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...