Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Skal kanskje flytte, men denne leiligheten har to av soverommene i kjelleren, og foreldresoverom (utgang til balkong) oppe. Kjenner at jeg ikke lliker tanken på barna i en annen etasje.. Hva hvis det blir brann?? Innbrudd?? Og skal minste på 1,5 forsette å dele rom med 4-åringen eller bør han være i same etasje som oss litt til? Han våkner opp hver natt og kommer inn til oss, og han kan ikke gå i trapper!
NormaJean Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Hva med at dere sover i kjelleren og har yngstemann i soverommet ved siden av? Og så kan 4 åringen sove oppe?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Vi har 3, planen er at yngste og mellomste skal dele rom og så skal 8-åringen få rom for seg selv. Har tenkt på det du sier, kanskje eldste kan få rom oppe i så fall.. Men han kunne tenkt seg å hatt rom nede så han kan få litt fred fra smsøsknene! Æsj tror jeg finner en annen plass å bo, med alle soverommene i samme etasje! hi
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 ville valgt en lelighet me 4 rom,og alle soverom i samme etg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg hadde aldri i verden latt barna sove i en annen etasje enn meg, akkuart pga det du selv beskjriver at kan skje. Brann, innbrudd osv.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Her sover barna i 1etasje og vi i 2 etasje. Helt uproblematisk!!!!! Babycall er en fin ting. Ikke la en fin leilighet gå fra deg. Barna er småbarn veldig kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå