Gå til innhold

Barnas rom i kjelleren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kanskje flytte, men denne leiligheten har to av soverommene i kjelleren, og foreldresoverom (utgang til balkong) oppe. Kjenner at jeg ikke lliker tanken på barna i en annen etasje.. Hva hvis det blir brann?? Innbrudd?? Og skal minste på 1,5 forsette å dele rom med 4-åringen eller bør han være i same etasje som oss litt til? Han våkner opp hver natt og kommer inn til oss, og han kan ikke gå i trapper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med at dere sover i kjelleren og har yngstemann i soverommet ved siden av? Og så kan 4 åringen sove oppe?

Skrevet

Vi har 3, planen er at yngste og mellomste skal dele rom og så skal 8-åringen få rom for seg selv. Har tenkt på det du sier, kanskje eldste kan få rom oppe i så fall.. Men han kunne tenkt seg å hatt rom nede så han kan få litt fred fra smsøsknene! Æsj tror jeg finner en annen plass å bo, med alle soverommene i samme etasje!

hi

Skrevet

ville valgt en lelighet me 4 rom,og alle soverom i samme etg.

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden latt barna sove i en annen etasje enn meg, akkuart pga det du selv beskjriver at kan skje. Brann, innbrudd osv.

Skrevet

Her sover barna i 1etasje og vi i 2 etasje. Helt uproblematisk!!!!! Babycall er en fin ting. Ikke la en fin leilighet gå fra deg. Barna er småbarn veldig kort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...