Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 ...men skal på 2,5 timers spa i dag, og jeg kvir meg til å ligge der nesten naken å blottlegge min dvaske, valkete og bleke kropp Ser nesten ikke noe poeng i å gå der.... Fikk denne dyre behandlingen av min kjære i julepresang, og jeg får ikke pengene igjen....så jeg må jo gå. Kunne jo ha fått så mye annet fornuftig til den prisen tenker jeg, selv om tanken hans var kjempegod
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Tenk at de ansatte der ikke tenker på det ett eneste sekund De jobber med dette på daglig basis, og tenker aldri over hva slags kropp folk har. Jeg er selv sykepleier, og tenker så og si aldri over hvordan folks kropper ser ut I så fall er man svært uprofesjonell! Men kanskje disse følelsene dine kan få deg til å gripe tak i f eks kosthold og aktivitet, slik at du kan være mer fornøyd med kroppen din i fremtiden? Kos deg masse på spa!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Hva med å kjøpe produkter til hjemmebruk, om du føler ubehag i stedet for velvære ved å ligge der. Eller dele opp i flere ansiktsbehandlinger? Stell og forming av øyenbryn? Negler? Mannen ville du skulle ha det godt, så ikke slit deg gjennom en behandling som gjør det motsatte. Det er feil mot deg selv og mot han.
Cruella De Vil Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Heldiggris! Og ikke bry deg om hvordan du ser ut, de som jobber på SPA ser det meste og skal ikke bry seg om slikt. SPA er jo ikke bare for 17-åringer med perfekt kropp og hud eller filmstjerner, det er åpent for alle uansett kropp og alder. Jeg hadde litt komplekser i forhold til sånt selv før, men jeg har lært meg å bare heve meg over det og ignorere det. Det er nok ingen andre enn du som tenker på hvordan du ser ut, og hvis noen skulle finne på å sende deg noen blikk, får du bare tenke at det nok er de som har selvtillitsproblemer hvis de må sjekke ut andres kropper fr å hevde seg selv... Så hev hodet og dra den dvaske, bleke kroppen din på SPA og tenk at den har veldig godt av litt behandling.
Himmel og hav Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Blås i det! Jeg går på spa med min valkete og blekfete, strekkmerkestripete og noe tyngdekraftprega kropp, og nyter det. Behandlerne er så dyktige og diskrete, og dekker deg med håndklær over alt hvor de ikke holder på, så bare gi etter og nyt det! Sist jeg var på spa så møtte jeg en gjeng damer godt oppi 70 åra, et par middelaldrende menn, et ungt par og en dame med større valker enn meg. ALLE aldre og kroppstyper går på spa Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå