Gå til innhold

noen som har prøvd ut dette?? (slanking)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om det samme som deg for noen dager siden ;) Hørtes for godt ut til å være sant! Lurer på hva det gjør med forbrenningen på langen... Altså hvis du slutter å ta det..? Vil man ha ødelagt noe da kanskje og legge på seg alt og litt til? Men fikk ingen svar, da det ble tatt for reklamering ;)

Så holder meg til trening og å spise litt sunnere, frem til noen kan komme med erfaringer ;) He he

Skrevet

Åh i heian!!! Kan ikke kjøpe, har baby i magen. Kan ikke noen kjøpe dem?!?!?! :D :D :D :D

Skrevet

KILDEKRITIKK FOLKENS!!!

Dette er jo åpenbart svindel. Reklame forkledt som nyhetsreportasje. De later som det er en i utgangspunktet skeptisk journalist som gradvis blir overbevisst om at detter er svaret.

Men hvor mange saker har dere sett fra nettstedet helsenyheter.net før? Går dere til adressen som burde være forsiden til nettstedet, http://www.helsenyheter.net/, så ligger det ingen ting der, annet enn en beskjed om at dette er en nylig registrert nettside.

Klikker jegpå logoen i øverste venstre hjørne, kommer jeg heller ikke til forsiden til helsenyheter.net, men til leverandøren av produktet de skriver om, advancedafricanmango.com.

Ikke la dere lure.

Skrevet

og takk til #4 for å riste vett i det morgentrøtte hodet mitt ....

lot meg nesten lure der... (irriterende nok ettersom jeg til vanlig er ganske våken på slike ting)

så igjen =) takker og bukker #4

Skrevet

Dette er jo et grovt tilfelle av uhederlig markedsføring. Ser at de også påberoper seg støtte fra en haug tv-kanaler, bruker et merkenavn som ligner veldig på "Forbrukerrapporten" osv. Kommer til å rapportere denne siden til Forbrukerombudet.

Skrevet

Ja se der ;) Er det mulig ;) Takk #4, er ikke helt med for tiden jeg heller. Får fortsette med å trene og spise sunt, den gode gamledagse måten ;)

Skrevet

ble litt nysgjerrig her bare... når dere åpner artikkelen.. hvilke kommune står det under overskriften... synes det var litt løyent at det var en veldig kjent kommune som kom opp når jeg åpnet den..

Skrevet

Her står det Bergen, men jeg bor i Oslo.

Skrevet

Virker det å være for godt til å være sant, ER det for godt til å være sant;D

Skrevet

Enda ett "for godt til å være sant"-produkt, prøvd ut av den alltid like skeptiske Julia. Forøvrig ikke helt ulike resultater:

http://www.helsenyheter.net/flat-mage-diett/

Hehe, my bad.

Ser jo nå at det selvfølgelig er en helt annen journalist som har prøvd Corexin-kuren: Janne. Etter bildene å dømme må hun riktignok være Julias eneggete tvillingsøster.

Skrevet

Jannes erfaringer med Corexin:

Mine resultater

Uke en

Etter en uke på kuren, ved å bruke begge produktene, ble jeg overrasket over dramatiske resultater. Energinivået hadde økt og jeg var ikke sulten, som er en bivirkning av Corexin.

Ærligt talt følte jeg meg helt topp.

Jeg trengte ikke endre noe av den daglige rutinen. Dag 7 gikk jeg på vekten og kunne ikke tro det. Jeg hadde tatt av 4 kg. Men jeg var fremdeles ikke overbevist fordi de sier at du kan miste mye vann i begynnelsen av slankekurer.

Dermed ville jeg vente å se resultatene i de kommende ukene. Men dette var jo positivt! Jeg veide nå under 63 kilo for første gang på flere år!

Uke to

Etter to uker etter å ha brukt begge tilskuddene, begynte jeg uken med mer energy og sover bedre enn før. Jeg våknet ikke lengre om natten, men kroppen min slappet bedre av enn før (kanskje fordi jeg mistet de ekstra kiloene). Pluss, jeg tok av 3 kg til som gir meg et totalt vekttap på 7 kg etter kun to uker.

Jeg må innrømme at jeg begynner å tro at denne kuren er mer en gimmick enn noe annet.

Uke 3

Etter tre uker forsvant all tvil! Jeg har gått ned 2 kjolestørresler etter at jeg tok av nesten 3 kg til. Og jeg har masse energi. Ganske ofte etter tre uker på dietten forsvinner pågangsmotet, men med Corexin og Life Detox har ikke energen forsvunnet, faktisk så holdes energinivået nokså stabilt gjennom dagen. Jeg trenger ikke lenger den luren rundt kl. 15 på ettermiddagen! Og jeg merker at magen min fordøyer mat mye bedre enn før. Jeg er ikke oppblåst eller har luft i magen etter jeg spiser!

Uke 4

Etter den fjerde uken var det endelige resultatet sjokkerende! Jeg hadde tatt av nesten 12 kg siden jeg begynte å ta Corexin og kolon-renskekuren! All her i Helsenyheter angrer skikkelig på at de ikke meldte seg frivillig til denne undersøkelsen. Ved å bruke Corexin og LifeDetox tok jeg av enda et kilo i uke 4. For å være ærlig trodde jeg ikke at jeg kunne ta av mer. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke Corexin etter dette fordi det inneholder så mange antioksidanter og vitaminer at huden min er bare blitt utrolig.

Jeg kunne ikke være mer fornøyd med resultatet.

Jeg tok av nesten 12 kilo på 4 uker, uten noen spesiell slankekur eller intens

trening

Konklusjon Som oss her hos Helsenyheter er du kanskje litt skeptisk til effektene av denne kuren, men du burde prøve den selv; resultatene er ekte. Etter å har prøvd det selv, blir vi begeistret når andre har like gode opplevelser med det (det gjelder meg også :)). Og du har ingenting å tape. Følg linken til gratisprøvene jeg har lagt til her og husk at dette er et kvalitetsprodukt som virker: Uten forpliktelser!

Lykke til med ditt vekttap!

Janne Haugen

Julias erfaringer med African Mango:

Mine resultater

Uke en

Etter én uke på dietten, der jeg brukte begge produktene, var jeg overrasket over de dramatiske resultatene. Energinivået mitt hadde økt, og jeg var ikke en gang sulten – en åpenbar bieffekt av Afrikansk mango, som hemmer

sultfølelsen.

Ærligt talt følte jeg meg helt topp.

Jeg trengte ikke endre noe av den daglige rutinen. Dag 7 gikk jeg på vekten og kunne ikke tro det. Jeg hadde tatt av 4 kg. Men jeg var fremdeles ikke overbevist fordi de sier at du kan miste mye vann i begynnelsen av slankekurer. Dermed ville jeg vente å se resultatene i de kommende ukene. Men dette var jo positivt! Jeg veide nå under 63 kilo for første gang på flere år!

Uke to

Etter to uker etter å ha brukt begge tilskuddene, begynte jeg uken med mer energy og sover bedre enn før. Jeg våknet ikke lengre om natten, men kroppen min slappet bedre av enn før (kanskje fordi jeg mistet de ekstra kiloene). Pluss, jeg tok av 3 kg til som gir meg et totalt vekttap på 7 kg etter kun to uker.

Jeg må innrømme at jeg begynner å tro at denne kuren er mer en gimmick enn noe annet.

Uke 3

Etter tre uker forsvant all tvil! Jeg har gått ned 2 kjolestørresler etter at jeg tok av nesten 3 kg til. Og jeg har masse energi. Ganske ofte etter tre uker på dietten forsvinner pågangsmotet, men med Avansert Afrikansk Mango og Meta Burn har ikke energen forsvunnet, faktisk så holdes energinivået nokså stabilt gjennom dagen. Jeg trenger ikke lenger den luren rundt kl. 15 på ettermiddagen! Og jeg merker at magen min fordøyer mat mye bedre enn før. Jeg er ikke oppblåst eller har luft i magen etter jeg spiser!

Uke 4

Etter den fjerde uken var det endelige resultatet sjokkerende! Jeg hadde tatt av nesten 12 kg siden jeg begynte å ta Avansert Afrikansk Mango og kolon-renskekuren! All her i Helsenyheter angrer skikkelig på at de ikke meldte seg frivillig til denne undersøkelsen. Ved å bruke Avansert Afrikansk Mango og LifeDetox tok jeg av enda et kilo i uke 4. For å være ærlig trodde jeg ikke at jeg kunne ta av mer. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke Avansert Afrikansk Mango etter dette fordi det inneholder så mange antioksidanter og vitaminer at huden min er bare blitt utrolig.

Jeg kunne ikke være mer fornøyd med resultatet.

Jeg tok av nesten 12 kilo på 4 uker, uten noen spesiell slankekur eller intens trening

Konklusjon Som oss her hos Helsenyheter er du kanskje litt skeptisk til effektene av denne kuren, men du burde prøve den selv; resultatene er ekte. Etter å har prøvd det selv, blir vi begeistret når andre har like gode opplevelser med det (det gjelder meg også :)). Og du har ingenting å tape. Følg linken til gratisprøvene jeg har lagt til her og husk at dette er et kvalitetsprodukt som virker: Uten forpliktelser!

Lykke til med ditt vekttap!

Julia Miller

Skrevet

E kommentarene under også, akkurat de samme svarene, bare byttet ut afrikansk mango med corexin. Dette er jo ren svindel..

• 1 år senere...
Skrevet

Linea Karlsen hadde følgende erfaring med Rawburn og greendetox Mitt resultat - 12 kilo på bare 1 måned

Uke en:

Etter en uke på denne kuren med begge produktene, var jeg overrasket over de dramatiske resultatene. Energinivået mitt var forbedret, og jeg var ikke engang sulten. En meget velkommen bivirkning av Rawburn er at den minsker appetitten.

Jeg følte meg helt enkelt fantastisk.

Det beste ar at jeg ikke behøvde å endre noe i min daglige rutine. Den syvende dagen stilte jeg meg på badevekten, og jeg trodde knapt mine egne øyne. Jeg hadde gått ned to kilo. Men jeg var fortsatt ikke overbevist, siden det er en kjent sak at man taper mye vannvekt i begynnelsen av alle slankekurer. Jeg ville vente og se resultatene i de påfølgende ukene. Men det så jo bra ut! For første gang på flere år veide jeg nå under 50 kilo!

Uke to:

Etter to ukers bruk av begge kosttilskuddene, begynte jeg uken med enda mer energi, og jeg sov faktisk bedre enn før. Jeg våknet ikke lenger midt på natten, og jeg lå ikke våken i sengen fordi jeg ikke fikk sove. Kroppen min var faktisk istand til å slappe av (jeg tror dette har å gjøre med at jeg ble kvitt giftstoffene). I tillegg gikk jeg ned ytterligere tre kilo, slik at jeg hadde gått ned utrolige 5 kilo på bare to uker.

Jeg må innrømme at jeg begynte å forstå at denne slankekuren var mer enn bare en gimmick.

Uke tre:

Etter tre uker var all tvil og skepsis forsvunnet! Jeg har gått ned hele to størrelser etter å ha tatt av tre kilo til. Og jeg er fortsatt full av energi. Med andre dietter er det vanlig at man mister energi etter tre uker. Med Rawburn og GreenDetox holdt derimot energinivået seg oppe, og forble faktisk stabilt gjennom hele dagen. Nå trenger jeg ikke lenger den luren klokken tre på ettermiddagen! Jeg merker til og med at magen min fordøyer maten mye bedre.

Uke fire:

Etter den fjerde uken var de endelige resultatene forbløffende. Jeg hadde gått ned hele 12 kilo siden jeg begynte med Rawburn og GreenDetox-dietten! Nå rev alle de andre på Women's Health seg i håret for at ikke de hadde valgt å være prøvekanin. Ved hjelp av Rawburn og GreenDetox gikk jeg ned ytterligere fire kilo i uke 4. Resultatene er jevne! Men for å være ærlig hadde jeg ikke stort mer jeg kunne ta av. Jeg vil definitivt fortsette å ta Rawburn, fordi det inneholder så mange antioksidanter og vitaminer at huden min ser fantastisk ut.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatene.

Jeg gikk ned 12 kilo på 4 uker, uten noen spesiell diett, og uten intens trening.

• 1 måned senere...
Skrevet

VIL ADVARE ALLE MOT Å PRØVE NOE FRA FORMZONES!!! Det kan være RAWBURN OG GREEN DETOX!! Firmaet er svindlere, og du får ikke tilbakebetalt penger om du angrer deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...